סמוטריץ’: רק הנאצי השפל סינוואר אחראי לכך שהחטופים לא חוזרים

יו"ר הציונות הדתית התייחס להאשמות אנשי שמאל כלפי נתניהו, כביכול הוא מונע את החזרת החטופים: "הדרישה להגמשת עמדות מצידנו במשא ומתן - כפי שמוכח שוב ושוב, היא רק גורמת לסינוואר להקשיח עמדות עוד יותר ומרחיקה את החזרת החטופים"
חרדים 10
כ"א אדר ב' התשפ"ד / 31.03.2024 11:27

יו”ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ’, התייחס הבוקר (ראשון) לדרישה להיכנע ולהסכים לדרישות של חמאס להחזרת החטופים – ולהאשמות כלפי ראש הממשלה נתניהו, כביכול הוא מונע החזרת החטופים.

השר סמוטריץ’ כתב, על רקע האשמות החמורות מצד פעילי שמאל כלפי ראש הממשלה: “האדם היחיד שאחראי לכך שהחטופים לא חוזרים הביתה הוא הנאצי השפל יחיא סינוואר”.

הוא הוסיף: “כל הלחץ הצבאי והמדיני בארץ ובעולם צריך להיות מופנה אך ורק כלפיו. כל דבר אחר פוגע בסיכוי להחזיר אותם בשלום ובמהרה הביתה ובניצחון במלחמה”.

לדבריו, “כך גם הדרישה להגמשת עמדות מצידנו במשא ומתן – כפי שמוכח שוב ושוב, היא רק גורמת לסינוואר להקשיח עמדות עוד יותר ומרחיקה את החזרת החטופים”.

סמוטריץ’ פנה לנתניהו: “אני קורא לראש הממשלה לעמוד איתן מול לחצים חסרי אחריות שמסכנים את מדינת ישראל ופוגעים במטרות המלחמה”.

דברי סמוטריץ’ מגיעים, בין היתר, לאחר דבריו של יו”ר מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים לשעבר, איש יחסי הציבור רונן צור  – שתקף אמש בחריפות את נתניהו.

צור עשה שימוש באחיו של ראש הממשלה, יוני הי”ד, שנפל במבצע אנטבה וצייץ:  “יוני נלחם כדי לשחרר חטופים. ביבי נלחם להשאיר אותם חטופים. פושע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות