המחבל חשף בחקירות: האלימות הקשה נגד נשים ב-7 באוקטובר

המחבל, מהכוח הימי של הג'יהאד האסלאמי, נלכד בתחילת חודש מרץ על ידי יחידה 504 במרחב חאן יונס • בחקירתו הודה באלימות ובביצוע מעשה חמור במיוחד באישה ישראלית בעת מתקפת 7 באוקטובר - ותיאר בפירוט מדויק את מעשי הזוועות: "השטן השתלט עליי, ועשיתי את מה שעשיתי"
חיים טוויל
י"ח אדר ב' התשפ"ד / 28.03.2024 17:00

תיעוד קשה מחדר החקירות של יחידה 504 באגף המודיעין: מחבל שנלקח לחקירה חושף את האלימות המינית והאונס שביצע במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר

אגף המודיעין חושף עדות קשה של חקירת מחבל מהג׳יהאד האסלאמי, שמודה בביצוע מעשה חמור במיוחד באישה ישראלית בעת מתקפת הטרור וברצח אזרחים.

המחבל, מנאר מחמוד מחמד קאסם, מהכוח הימי של ארגון הטרור הג׳יהאד האסלאמי, נלכד בתחילת חודש מרץ על ידי כוח של יחידה 504 אשר פעל במרחב חאן יונס.

בחקירתו תיאר בפירוט מדויק, את מעשי הזוועות שביצע.

לדבריו, “השטן השתלט עליי, ועשיתי את מה שעשיתי”.

במערכת הביטחון אומרים: “תיעוד החקירה, מהווה הוכחה נוספת למתקפת הרצח והאלימות המינית של ארגוני הטרור ב-7 באוקטובר, בניסיון להשמיע את קולן וקולם של מי שכבר לא יוכלו לספר”.

בוידאו: תיעוד מחקירתו של מנאר מחמוד מחמד קאסם המודה באלימות שבה נהג כלפיי אישה ישראלית ב-7 באוקטובר.  הוידאו מכיל תיאורים קשים.

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, הגיב על  עדותו של המחבל: “כל מי שהיה שותף, כל מי שהיה מעורב, כל מי שלקח בזה יד, כולם בני מוות, ואסור שאחד מהם ימות מוות טבעי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות