ערבי ניסה לחטוף ולבצע מעשה חמור: חרדית תובעת 120,000 ש”ח

לפני כשנה וחצי ניסה תושב יפיע לחטוף חרדית תושבת טבריה, כדי לבצע בה מעשה חמור • הוא נעצר, הורשע, ונגזרו עליו 54 חודשי מאסר ופיצוי של 12,000 ש"ח • כעת הגישה החרדית תביעה אזרחית בסך 120,000 ש"ח • פרקליטה:  "עברה תקיפה מטלטלת, ממנה מנסה להשתקם עד היום"
חיים טוויל
י"ח אדר ב' התשפ"ד / 28.03.2024 16:34

עו”ד אופיר שטיינר מחוננו הגיש תביעה אזרחית בסך 120,000 שקלים לבית המשפט המחוזי בנצרת נגד ענאן סלאח, תושב יפיע בן 52, אשר ניסה לפני כשנה וחצי – ביום הבחירות לכנסת, לחטוף צעירה חרדית תושבת טבריה, על מנת לבצע בה מעשה חמור.

סלאח נעצר, הורשע במסגרת הסדר טיעון, ונגזרו עליו 54 חודשי מאסר ופיצוי של 12,000 שקלים.

כתב האישום שהוגש כנגד סאלח מתאר כיצד ניסה לחטוף את החרדית: “בחודש נובמבר 2022 גמל הנתבע בליבו לבצע עבירה  בקורבן מזדמן. על מנת לממש את החלטתו, החליף הנתבע, במועד האמור, את לוחיות הרישוי ברכבו, וזאת על-מנת שלא ייתפס לאחר ביצוע העבירה.

“הנתבע הגיע לרח’ יהודה הלוי בעיר טבריה, סמוך לתחנה המרכזית בעיר. באותה העת, הלכה במקום התובעת. אז, החליט הנתבע לממש את החלטתו ובשל כך החליט לחטוף אותה בכוח אל רכבו” – כדי לבצע מעשה חמור במיוחד.

לשם כך, חלף הנתבע על פני התובעת ועצר את רכבו במרחק של כמה עשרות מטרים ממנה. כאשר חלפה התובעת בסמוך לרכבו, התנפל עליה התובע, הניח את ידו עליה והחל לדחוף אותה לרכב במטרה לחטוף אותה, על-פי הודאתו. התובעת הבינה את המתרחש ומיהרה להתרחק מהנתבע. בתגובה, משך הנתבע את התובעת בחוזקה בידה ובחולצתה בניסיון להכניסה לרכבו, אך התובעת נאבקה בנאשם, צעקה, ובנחישותה הצליחה להשתחרר מאחיזתו. כתוצאה מכך, נפלה התובעת על הארץ, קמה ונמלטה בריצה מהמקום”.

עו”ד שטיינר מסר לאחר הגשת התביעה: “נפגעת העבירה עברה תקיפה מטלטלת, ממנה היא מנסה להשתקם עד היום. על התוקף ליטול אחריות על מעשיו לא רק במישור הפלילי, אלא גם במישור הנזיקי. יהיה בכך כדי לסייע בשיקום נפגעת העבירה, להוסיף צדק ולהרתיע אחרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות