הרצוג: להביא את סינוואר חי או מת כדי שנוכל לראות החטופים בבית

הנשיא על המשבר במשא ומתן על עסקת החטופים: "על העולם ועלינו להפנים זאת - הכל מתחיל ונגמר ביחיא סינוואר. הוא שהחליט על טבח השבעה באוקטובר, הוא שמחפש מאז לשפוך דם. בסופו של דבר אין ברירה, צריך להמשיך במלחמה"
אריה ריבקינד
ט"ז אדר ב' התשפ"ד / 26.03.2024 13:19

נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס היום (שלישי), בטקס חניכת קמפוס מובילאיי בירושלים, למשבר במגעים לגיבוש עסקה לשחרור החטופים ואמר כי המפתח נמצא בידיו של מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר.

“המציאות היא כזו – ועל העולם ועלינו להפנים זאת: הכל מתחיל ונגמר ביחיא סינוואר”, אמר הנשיא. “הוא שהחליט על טבח השבעה באוקטובר, הוא שמחפש מאז לשפוך דם של חפים מפשע, הוא ששואף לחמם את הגזרה האיזורית, לחרב את הרמדאן, לעשות הכל כדי לחרב את החיים המשותפים, בארצנו ובאזור כולו, לסכסך אותנו בתוך עצמנו ובעולם כולו. הוא שמחפש להפעיל טרור, ועל העולם כולו ועל האיזור כולו לדעת שהאחריות היא רק אצלו וזה לא ילך לו! אנחנו לא ניתן לו”.

הנשיא הדגיש: “ברגע הזה עלינו להיות מאוחדים ומלוכדים. ישראל עושה כל מאמץ כדי להשיב את החטופים הביתה. עושה כל מאמץ בדרכים רבות ומגוונות. בסופו של דבר אין ברירה, צריך להמשיך במלחמה, וצריך להביא את סינוואר חי או מת כדי שנוכל לראות את החטופים בבית.

“אני מחזק מכאן את משפחות החטופים, ואומר להם: מדינת ישראל תעשה הכל כדי להחזיר אותם הביתה”.

הנשיא הוסיף: “לראות את התעשייה הישראלית מתקדמת במלוא עוזה – זה הניצחון האמיתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות