חמאס דחה את ההצעה לעסקה: “לא עונה על אף אחת מדרישותינו”

בארגון הטרור טענו כי הודיעו למתווכות על דבקות בעמדה שהעבירו לפני כשבוע: "תשובת ישראל לעסקה חדשה אינה עונה על אף אחת מהדרישות הבסיסיות שלנו" • "נתניהו והממשלה הקיצונית שלו נושאים באחריות המלאה לכישלון מאמצי המשא ומתן"
חרדים 10
ט"ז אדר ב' התשפ"ד / 25.03.2024 23:54

מרגיש על הגובה? ארגון הטרור חמאס הגיב הערב (שני) באופן רשמי על ההצעה שישראל הסכימה לה – שכוללת שחרור יותר אסירים מהמתווה המקורי של פריז.

תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים פה

“הודענו לפני זמן קצר למתווכות כי הארגון דבק בעמדתו שהועברה ב-14 במרץ. התגובה של ישראל אינה עונה  לאף אחת מדרישותינו הבסיסיות – שהן הפסקת אש כוללת, נסיגה מרצועת עזה, שיבת העקורים ועסקת חילופי שבויים רצינית”.

בשל כך, ארגון הטרור מטיל שוב את האחריות המלאה על נתניהו וממשלתו על הכשלת  המו”מ: “נתניהו והממשלה הקיצונית שלו נושאים באחריות המלאה לכישלון מאמצי המשא ומתן והכשלת ההגעה לעסקה עד כה”.

התשובה של חמאס מגיעה לאחר שישראל הביעה התגמשות בתשובה שהעבירה, כאשר העמדה הישראלית התקרבה דרמטית לזו של האמריקנים, ולפיה מספר האסירים שישראל מסכימה שישוחררו במסגרת עסקה כמעט הוכפל.

בישראל העריכו כי התשובה של חמאס תיקח זמן של בין שלושה לארבעה ימים, אך זו הגיעה כבר הערב.

בערוץ אל-מיאדין הלבנוני דווח, כי ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה יגיע מחר לביקור בטהראן, שם הוא צפוי להיפגש עם שר החוץ של איראן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות