סמוטריץ: מחליש החיילים והמלחמה • סער: מוטב שימלא את פיו מים

הציונות הדתית תקפה את פרישתו יו"ר הימין הממלכתי: "שוב השיקולים הפוליטיים גוברים אצל סער על ערכים ומהות - ממש כמו בממשלה הקודמת כשישב עם עבאס" • הימין הממלכתי: "במשמרת שלו הושפלה ישראל ב-7 באוקטובר על ידי אויבינו כפי שלא הושפלה מעולם"
אריה ריבקינד
ט"ז אדר ב' התשפ"ד / 25.03.2024 22:04

יו”ר הימין הממלכתי, השר גדעון סער, הודיע הערב (שני), בהצהרה לתקשורת – על פרישה מהממשלה, לאחר שדרישתו להיכנס כחבר בקבינט המלחמה לא נענתה.

>> תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים

מי שעלתה להתקפה נגדו הייתה מפלגת הציונות הדתית, המתחרה על אותו קהל מצביעים – שמסרה בתגובה: “דווקא כשהחזית המדינית צריכה לפגוש אחדות ישראלית, סער בוחר אחרת ומחליש את החיילים ואת המשך המלחמה. מצער מאוד ששוב השיקולים הפוליטיים גוברים אצל סער על ערכים ומהות, ממש כמו בממשלה הקודמת כשישב עם עבאס”.

מפלגתו של השר גדעון סער ‘הימין הממלכתי’ הגיבה בחריפות על הודעת מפלגת הציונות הדתית: “מגוחך כשסמוטריץ’ מדבר על ‘החזית המדינית’. הוא גורם בה נזק גדול לישראל. מגוחך כשסמוטריץ’ מדבר על ‘שיקולים פוליטיים’ לאחר שכשר אוצר בתקופה הקשה ביותר למשק הוא שיעבד את תקציב המדינה לפוליטיקה”.

עוד נמסר: “אם סמוטריץ’ היה באופוזיציה ב-7 באוקטובר הוא הרי לא היה מצטרף כמונו לחזק את הממשלה אלא מסית ומדיח ועושה מזה הון פוליטי כהרגלו. מוטב לבצלאל סמוטריץ’ למלא פיו מים כשבמשמרת שלו הושפלה ישראל ב-7 באוקטובר על ידי אויבינו כפי שלא הושפלה מעולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות