ארדן באו”ם: “חייו של כפיר ביבס שווים פחות מחייו של ילד ניגרי?”

שגריר ישראל באו"ם תקף לאחר ההצבעה במועצת הביטחון על הפסקת אש בעזה: "מדוע מגנים פיגועים ברוסיה ובאיראן אך לא בישראל?" • "מדוע המועצה עושה איפה ואיפה בין קהל במופע ברוסיה, למשתתפי פסטיבל הנובה בישראל?"
אריה ריבקינד
ט"ו אדר ב' התשפ"ד / 25.03.2024 20:18

שגריר ישראל באו”ם גלעד ארדן גינה היום (שני) את החלטת מועצת הביטחון של האו”ם על הפסקת אש בעזה במהלך חודש רמדאן, שאינה מותנית בשחרור החטופים.

>> תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים

“שחרור החטופים צריך להיות הראשון בסדר העדיפויות של המועצה”, אמר השגריר. “הדרישה שלכם להפסקת אש מבלי להתנות אותה בשחרור חטופינו, פוגעת במאמצים לשחרורם ונותנת לחמאס תקווה – להשיג הפסקת אש בלי לשחרר את החטופים. כל חברות המועצה כולן, היו צריכות להתנגד להצעה הזו”.

ארדן תקף: “למה המועצה יכולה לגנות את בוקו חראם ולא את חמאס? האם חייו של כפיר ביבס שווים פחות מחייו של ילד ניגרי? לצערי, התשובה זהה לשאלה מדוע ניתן לגנות פה פיגועים ברוסיה ובאיראן אך לא בישראל. חבל ממש, אני נגעל”.

הוא הוסיף: “מועצת הביטחון של האו”ם הזדרזה לגנות את הפיגוע ברוסיה, כפי שהזדרזה לגנות פיגוע באיראן. אך היא מתמהמהת לגנות את הטבח הברברי ביותר שנעשה בעם היהודי מאז השואה. מדוע היא עושה איפה ואיפה בין קהל במופע ברוסיה, למשתתפי פסטיבל הנובה בישראל? לכולם הזכות להנות ממוזיקה בשלווה ובשלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות