‘ירה לאמא בלב’: לבוש במדי חייל רצח בת 40 בבניין של ראש העיר אשדוד

היורה הגיע לדירה ברחוב ג'ו עמר באשדוד וניסה לפגוע בבן זוגה של הקורבן - שעבר לאחרונה מרמלה • בנה בן השש של הקורבן זעק: "ירו בה, זה הדם שלה" • עד ראייה: "כל הקומה הייתה מפוצצת בכדורים וסימני דם"
חיים טוויל
י"ד אדר ב' התשפ"ד / 24.03.2024 13:47

אישה כבת 40 נורתה הבוקר (ראשון) למוות בדירה באשדוד.

תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים

על פי עדי ראייה, גבר הלבוש במדי חייל נכנס לדירה ברחוב ג’ו עמר בעיר ופתח לעברה באש.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’,  מטרת היורה הייתה בן זוגה – שעבר לאחרונה מרמלה לאשדוד. הוא נפצע קשה באירוע.

המשטרה פתחה בחקירה ועורכת סריקות אחר החשוד – שאקדחו נמצא.

בתו, חיילת צה”ל שנכחה גם היא במקום, ניסתה לירות לעבר החשוד עם הנשק שברשותה, אך ככל הנראה לא פגעה בו. היא נפצעה באורח קל.

הדירה בה התרחש הרצח ממוקמת בבניין בו מתגורר ראש העיר, יחיאל לסרי.

בנה בן השש של הנרצחת, יצא לרחוב אחרי האירוע, כשמכנסיו מגואלות בדם וזעק: “הוא ירה לאמא בלב, זה הדם שלה”.

שכנים העידו: “האישה נאבקה ביורה. הבעל התקין מצלמה על הדלת, ונעל אותה. כנראה היא פתחה כי ראתה חייל. היא נאבקה איתו”.

עדי קוכמן, אחד השכנים בבניין בו התבצע הרצח סיפר בריאיון לרשת ב’ על רגעי האימה. “הייתי בדרך לשדה התעופה ושמעתי אזעקת אש. עליתי לבית ואשתי אמרה שהיו יריות, ואני חשבתי שאלה נפצים, בגלל פורים, אבל אז ראיתי אמבולנסים מגיעים. ירדתי לדירה בקומה 8, ניסיתי לפתוח את הדלת אבל לא נתנו לנו להיכנס. זו זירה ממש רצינית, כל הקומה הייתה מפוצצת בכדורים וסימני דם”.

הוא הוסיף: “בסוף נתנו לנו להיכנס, ראיתי אישה שוכבת, ואישה נוספת עם רובה M16, כנראה ניסתה לירות בזה שירה בהם. היה עוד אקדח קטן שמונח ביציאה למדרגות, כנראה של היורה. בדיוק כשאני עליתי לבית הוא כנראה ברח. אני מכיר את השכן, הם אנשים נורמטיביים”.

פרמדיק של מד”א דן בן ישי שהגיע לזירה העיד: “כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פציעות חודרות בגופה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה תוך כדי פינוי לבית החולים. גבר כבן 38 וצעירה כבת 20 שכבו סמוך, כשהם בהכרה וסובלים מפציעות חודרות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותם לטיפול נמרץ כשמצבו של הגבר בינוני והצעירה קל”.

דניאל בוקובזה חובש וראש סניף איחוד הצלה באשדוד והחובש יוחאי כהן: “מדובר בשתי נשים וגבר שסובלים מחבלות ופציעות חודרות. לדברי בני המשפחה והשכנים הם נפצעו כתוצאה מאלימות. הענקנו להם סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הם פונו למרכז הרפואי אסותא. מדובר באשה במצב אנוש, גבר במצב בינוני ואשה נוספת במצב קל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות