ביממה האחרונה נתפס בבי”ח שיפא מחבל “רב ערך” שחיפשו זמן רב • שוטף

ראש השב"כ לשעבר, יורם כהן: "כל גורם מקומי שייקח את המושכות בעזה - אינטרס שלנו" • התקדמות במו"מ לשחרור חטופים: ישראל השיבה בחיוב לפשרה האמריקנית, חמאס טרם השיב להצעה
חרדים 10
י"ג אדר ב' התשפ"ד / 23.03.2024 21:02
היום ה-169 למלחמה I עדכונים שוטפים: 

תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים

20:50 – ביממה האחרונה נתפס בשיפא מחבל “רב ערך” שכוחות הביטחון חיפשו זמן רב 

ניר דבורי בחדשות 12: ביממה האחרונה נתפס בשיפא מחבל “רב ערך” שכוחות הביטחון חיפשו זמן רב וטרם פרסמו את שמו,

19:45 – ראש השב”כ לשעבר, יורם כהן: “כל גורם מקומי שייקח את המושכות בעזה – אינטרס שלנו”

יורם כהן, ראש השב״כ לשעבר בפגוש את העיתונות חדשות 12: “ההתעקשות של ישראל בסוגיית היום שאחרי לא במקום וגם לא חכמה. כל גורם מקומי שמוכן לקחת את המושכות, והוא לא חמאס או ג׳יהאד, זה אינטרס שלנו”.

19:35 – התקדמות במו”מ לשחרור חטופים: ישראל השיבה בחיוב לפשרה האמריקנית, חמאס טרם השיב להצעה

המשלחת האמריקנית הניחה על השולחן הצעת פשרה הנוגעת למפתחות השחרור, קרי היחס בין מספר החטופים הישראלים שישוחררו למספר האסירים הפלסטינים שישוחררו. ישראל השיבה בחיוב להצעה האמריקאית – ועתה מחכים לתשובת חמאס.

18:40 – הותר לפרסום: רס״ל עילי דוד גרפינקל הי”ד נהרג בפיגוע בבנימין

רס”ל עילי דוד גרפינקל נהרג אתמול במהלך המצוד שהתנהל אחר מחבל שירה לעבר אוטובוס ישראלי סמוך לדולב בשטחי יהודה ושומרון – כך התיר לפרסום הערב דובר צה”ל. במהלך המצוד, שהסתיים בחיסולו של המחבל, נפצעו קשה קצין ולוחם מגדוד רם. חמישה לוחמים נוספים נפצעו קל ובינוני. הכתבה המלאה

בכמה מוקדים לאורך הגבול: צה”ל תקף מבנים צבאיים ועמדת תצפית של חיזבאללה

כוח צה”ל מיחידה 869 זיהה באמצעות רחפן מחבל שנכנס למבנה צבאי של חיזבאללה בכפר כילא שבדרום לבנון. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את המבנה.

בא-נקורה ועייתא א-שעב מטוסי קרב תקפו מבנים צבאיים של ארגון הטרור. במקביל, הותקפה באלחיאם עמדת תצפית של הארגון.

מדובר צה”ל נמסר כי בשעות הצוהריים התקבלו דיווחים על שברי כלי טיס שזוהו בשני מוקדים במרחב כפר בלום, אין נפגעים. במהלך היום זוהו גם כמה שיגורים משטח לבנון לעבר מרחב הר דב, מרגליות ושומרה.

מעצר החמושים בפצאל: מתחקור ראשוני עולה שהיו בדרכם לבצע פיגוע ביפו

אתמול רכז הביטחון ביישוב פצאל תפס שני חשודים חמושים בקלאצ’ניקוב. החשודים נעצרו ללא התנגדות והועברו לחקירה, אין נפגעים. מתחקור ראשוני עולה כי היו בדרכם לבצע פיגוע ביפו. לפי שעה השניים עדיין נחקרים בשב”כ.

• צבא ארה”ב: השמידנו ארבעה כלי טיס בלתי מאוישים באזורים שבשליטת החות’ים בתימן

מצבא ארה”ב עוד נמסר כי במהלך פרק הזמן הזה, החות’ים שיגרו ארבעה טילים נגד ספינות מתימן לעבר ים סוף – לא דווח על פציעות או נזק. בנוסף, כוחות הצבא האמריקני ביצעו תקיפות של שלושה מתקני אחסון תת-קרקעיים של החות’ים בתימן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות