תיעוד קשה: נהג אוטובוס ‘קווים’ בביתר עלית גרר והכה ילד • צפו

נהג קו 139 בביתר עילית תועד גורר ילד מגינה, משום שלכאורה ניסה לחבל באוטובוס  • עד ראייה שנכח במקום חילץ את הילד מידי הנהג • 'קווים': הנהג מושעה מעבודתו עד לעריכת שימוע • המשטרה: נפתחה חקירה במסגרתה זומן נהג האוטובוס לחקירה 
חיים טוויל
י"א אדר ב' התשפ"ד / 21.03.2024 21:45

מקרה מזעזע בעיר החרדית: בתיעוד וידאו שהתפרסם היום (חמישי) נראה נהג חברת ‘קווים’ המוביל את אוטובוס קו 139, כשהוא מכה ילד וגורר אותו לתוך האוטובוס.

תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים

הנהג כעס על הילד משום, שלכאורה ניסה לנטרל את ברזי החירום של האוטובוס.

לפי ‘ישראל היום’, מי שתיעדה את האירוע המקומם היא תושבת ביתר עילית, ששהתה ברכבה מאחורי האוטובוס. היא משתפת שצעקה לנהג – שלא התייחס, ולאחר מכן יצאה אליו בריצה.

עד ראייה, תושב העיר,  שנכח ברחוב חילץ את הילד מידיו של  הנהג הזועם.

צילום: ביפון תקשורת

מחברת קווים נמסר בתגובה: “הנהג נעצר ונחקר במשטרה והוא מושעה מעבודתו עד לעריכת שימוע. החברה רואה את המקרה בחומרה רבה ולא תאפשר אלימות מסוג כלשהו לא כל שכן כנגד קטינים.

“מבירור ראשוני מול הנהג עלה כי הילד נטרל את ברזי החירום של האוטובוס – תופעה שהולכת ומתרחבת בשבועות האחרונים. מעבר לכך שמדובר בהפרה חמורה של הוראות הדין, זוהי עבירה פלילית המהווה סיכון ממשי לחיי אדם ואנו קוראים לחדול ממעשים אלו”.

מהמשטרה נמסר: בהמשך לסרטון שהופץ בו נראה נהג אוטובוס הנוהג באלימות כלפי ילד בביתר עלית –  נציין כי נפתחה חקירה במסגרתה זומן נהג האוטובוס לחקירה במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות