דובר צה”ל: עצרנו בשיפא בכירים שאת שמם לא ניתן לפרסם עדיין

נתפסו בכירים מאוד בחמאס: "נגלה את שמותיהם כשתסתיים חקירתם" • צה"ל לכד את כל הצמרת של הג׳יהאד האסלאמי • "אנחנו ממשיכים לקרוא למחבלים שנמצאים במבנה להיכנע. מי שייכנע יישאר בחיים, מי שלא - ניכנס להילחם בו עד שנהרוג אותו"
חיים טוויל
י"א אדר ב' התשפ"ד / 21.03.2024 21:19

דובר צה”ל, תא”ל דניאל הגרי, מסר הערב (חמישי) הצהרה בה ציין כי המבצע של צה”ל בבית החולים שיפא בעזה הוא הגדול ביותר מתחילת המלחמה.

תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים

“זה המבצע עם ריכוז המחבלים הגדול ביותר שתפסנו מאז תחילת המלחמה – 550 מחבלים. רבים מהמחבלים בשיפא נכנעו לכוחותינו. לכדנו את כל הצמרת של ג׳יהאד האיסלמי,  זו מכה קשה לג׳יהאד”, אמר הגרי.

בין המחבלים הבכירים שנלכדו:

– מפקד גדוד סג׳עיה של הג׳יהאד האסלאמי
– סגן מפקד החטיבה הצפונית בג׳יהאד
– אחראי המנהרות של הג׳יהאד בצפון הרצועה.

הוא סיפר: “במהלך היממה האחרונה נכנסנו לתוך המבנה הקטאריים בשיפא, הפעם הסתתרו שם מחבלים. שייטת 13 פשטו על המבנה, לוחמינו חיסלו את המחבלים ועצרו בכירים חשובים מאוד. את זהותם לא נוכל עדיין לפרסם כי הם מחזיקים במידע מודיעיני חשוב. בכירי חמאס מבינים היטב את מטרות המבצע”.

הגרי הוסיף: “השתמשנו בתחבולה שהביאה לכך שהחמאס והג’יהאד האסלאמי נפגעו קשות מהמבצע”.

הוא סיפר כיצד חלק מהמחבלים ניסו לחסות בצילם של המטופלים כדי להציל את עצמם. “ישנם מחבלים שהחליטו להתבצר באזור חדר המיון. אנחנו מפנים את החולים במיון בית החולים שיפא, כך שכל החולים והרופאים יוכלו להיות בטוחים. אנחנו ממשיכים לקרוא למחבלים שנמצאים במבנה להיכנע. מי שייכנע יישאר בחיים, מי שלא – ניכנס להילחם בו עד שנהרוג אותו”.

הוא הדגיש: “תהיה פה עוד לחימה ממושכת, יהיו עוד מספר ימים למבצע הזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות