אלמנתו של מאיר תמרי הי”ד: שמחה על החיסול, מקווה שיצודו את כולם

טל תמרי, אלמנתו של מאיר הי"ד שנרצח בפיגוע בחרמש לפני 10 חודשים, הגיבה על חיסול המחבל: "חושבת שאנחנו צריכים לשדר לאויב דיסקט קצת שונה - להגיע למצב שלא יהיה להם את האומץ לחשוב לעשות פיגוע"
חיים טוויל
י"א אדר ב' התשפ"ד / 21.03.2024 20:21

טל תמרי, אלמנתו של מאיר הי”ד שנרצח בפיגוע בחרמש, מגיבה על חיסולו של המחבל אחמד ברכאת – שרצח את בעלה במאי 2023.

תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים

טל: “כששמעתי על חיסול המחבל הרגשתי שמחה גדולה, מקווה שימשיכו ויצודו את כל מי שהיה מעורב בפיגוע – את כל המחבלים ימ”ש.

“תודה רבה לכוחות הביטחון שמסכנים את עצמם ועושים למען האזרחים כל מה שהם יכולים – ותחזרו תמיד הביתה בשלום. הייתי רוצה שלא יהיו מקרים כאלה בכלל”.

היא הוסיפה: “אני חושבת שאנחנו צריכים לשדר לאויב דיסקט קצת שונה – להגיע למצב שלא יהיה להם את האומץ לחשוב לעשות פיגוע. ולא שנצטרך לרדוף אחריהם אחרי שהם כבר רצחו והרגו ולקחו לנו את היקרים לליבנו.

“אז זה מנחם אבל אני חושבת שצריך להעביר פה מסר חד וחלק. שלא יהיה דבר כזה לרצוח יהודים. ושעם ישראל חזק ומאוחד ואף אחד לא ינצח אותנו – עם ישראל חי”.

מאיר תמרי הי”ד

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן: “עם ישראל, חזק וינצח. אני מברך את לוחמי צה”ל, השב”כ, ומערכת הביטחון על העבודה החשובה. ממשלת ישראל חייבת להפוך את השולחן באזור צפון השומרון ולמנוע מהרשות הפלסטינית והחמאס המנסים את הניסיונות המשותפים שלהם.

“יש להחזיר את כל המחסומים הביטחוניים, להמשיך את המבצע הצבאי הנחוש שמתקיים בחודשים האחרונים, גל הטרור שהתרחש, כולל הפיגוע בו נרצח מאיר תמרי. יחד עם טל ועם המשפחה האהובה שלה, ההתיישבות בצפון השומרון, ביהודה, ביהודה ושומרון ובכל מדינת ישראל תמשיך להתבסס, תמשיך לגדול יחד עם ההתיישבות של אחינו בגבול הצפון ובעוטף עזה”,

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות