שני בכירים בזק”א התרימו מיליון דולר מכנסייה והתחבקו עם נשים

שני בכירים מזק"א התרימו מעל מיליון דולר מכנסיית 'הר הנשר' בטקסס, עבור מתנדבי הארגון והתחבקו עם נשות דת נוצריות - שרואות בקשר הזה את "עליית אותו האיש" • הגר"י סילמן פסק: שני הבכירים יודחו • הודעה נשלחה ל-800 המתנדבים שקיבלו הכסף: השניים התנהגו "בצורה נוראית"
חרדים 10
י"א אדר ב' התשפ"ד / 21.03.2024 19:23

שני בכירים מאוד בארגון זק”א הושעו מתפקידם, לאחר שהתרימו מעל מיליון דולר מכנסיית ‘הר הנשר’ בטקסס והתחבקו עם נשות דת נוצריות – כשהן רואות בקשר הזה את “עלייתו של אותו האיש”.

תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים

לפי דיווח של יואלי ברים בגלי צה”ל, התרומה ניתנה עבור המתנדבים בארגון.

הסיפור הגיע לבתי המנהיגים החרדים הבולטים –  שאיימו לצאת בפומבי נגד זק”א. גם אנשי העדה החרדית תכננו לצאת להפגנות נגד זק”א.

גם הגאון רבי אביגדור נבנצל, מרבני זק”א, יצא במכתב נגדם:

באחד הסרטונים רואים את המתנדב מחבק את אשת הדת הנוצרית כשהיא אומרת: “הנה, ישו הגיע”. לאחר מכן  הגיע אחד מהמכירים לכנסייה בטקסס, עמד 40 דקות יחד עם אחיו, ואמר לכמרים: “אתם אחים שלי”.

בתיעוד שנחשפו אליו מרן הגר”ד לנדו והגאון רבי משה הלל הירש – נאמר על ידי אחת נשות הדת הנוצריות: “הוא לקח את מספר הטלפון שלי ומאז אנחנו מתכתבים. אדם אורתודוקסי עם אישה נוצריה. כש xxx הבין שאנחנו רוצים לעזור להם כלכלית הוא ישר התקשר להנהלת זק”א ושאל: האם תקחו תרומה מנוצרים?”

הדרמה בארגון, כמובן,  הייתה גדולה.

אך הכל נעצר לאחר בית הדין של הגאון רבי יהודה סילמן פסק כי שני הבכירים יודחו, ונשלחה הודעה לכל 800 המתנדבים שקיבלו את הכסף כי השניים התנהגו “בצורה נוראית” כשהתחבקו עם נשים וקיבלו תרומה מנוצרים.

הנה ההודעה של זק”א אל הרב סילמן:

לפי הדיווח בגלי צה”ל, הכסף נשאר בכיסי מתנדבי ארגון זק”א.

חרדים 10 פנה לדובר זק”א כדי לקבל את  תגובתו, אך זו לא התקבלה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות