ארב לנערים ב’שמעון הצדיק’, פיתה בממתקים – וביצע מעשים חמורים

מחקירת המעשים במשטרה עלה, כי החשוד הזמין את הנערים לחדר שבו נהג לשהות במתחם קבר שמעון הצדיק, הציע לחלקם ממתקים וביצע בהם את זממו • החקירה הושלמה - וצפוי נגדו כתב אישום
חיים טוויל
י' אדר ב' התשפ"ד / 20.03.2024 20:44

פרקליטות המדינה תגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד תושב ירושלים, בשנות ה-50 לחייו, בחשד שביצע מעשים חמורים בשלושה נערים בני 13-15 במתחם קבר שמעון הצדיק בירושלים.

>>>תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים

מחקירת המעשים עלה, כי החשוד הזמין את הנערים לחדר שבו נהג לשהות במתחם קבר שמעון הצדיק, הציע לחלקם ממתקים וביצע בהם את זממו – מעשים חמורים.

חקירת המעשים  החלה בשבועות האחרונים בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ״ש.

אמש החקירה במשטרה הושלמה, גובשה נגדו תשתית ראייתית לעבירות של מעשים חמורים בקטינים, מעצרו הוארך שוב בבימ״ש – והוגשה נגדו הצהרת תובע.

רפ״ק נדב רפופורט, קצין החקירות והמודיעין בתחנת שלם: “מדובר במקרים חמורים בהם ארב החשוד לבני נוער במתחם קבר צדיק בירושלים ופיתה את חלקם באמצעות ממתקים. שם ביצע בהם מעשים מגונים, ועל כך עצרנו אותו וצפוי נגדו כתב אישום.

“במהלך החקירה הצלחנו להגיע לשלושה קורבנות שונים – נערים שהגיעו למקום ונפלו קורבן למעשיו הפסולים והפליליים.

“החקירה החלה אצלנו בתחנת שלם מדיווח שקיבלנו על חשד לעבירות ובעקבותיו התעורר חשד שמדובר בדפוס חוזר ויש קורבנות נוספים. בהמשך ביצענו מגוון פעולות חקירה, כולל הפצת שמו ופרטיו של החשוד לציבור.

“בסיום החקירה הצלחנו לגבש נגדו תשתית ראייתית לפגיעה בשלושה נערים, בשלושה מקרים שונים. מבחינתנו כמשטרה חשיבות המעצר, החקירה ומיצוי הדין עם החשוד נעוצה לא רק במתן דין וחשבון על מעשיו החמורים והפסקת עבירות אלו – החשיבות היא גם בהעלאת המודעות לדווח על מעשים אלו למשטרה בהקדם, בהרתעת עבריינים  באשר הם, במניעת קורבנות נוספים, ובזהירות ובמודעות הנדרשת מצד ילדים ובני נוער מהצעות, פיתויים ומעשים של זרים שלא תמיד רוצים בטובתם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות