טלי גוטליב קטעה את האח השכול: “אתה לא תדבר ככה על נתניהו!”

עמית שגב, אח שכול, השתלח בדיון בוועדה בכנסת: "נתניהו וחבריו, חבורת מושחתים ועבריינים חלקם מורשעים..." - וח"כ גוטליב קטעה אותו • ח"כ קריב: "חצופה, תרכיני את הראש שלך בפני המשפחות" • גוטליב החזירה לו: "אתה בפריימריז - לא מרשימות הצרחות שלך"
אריה ריבקינד
י' אדר ב' התשפ"ד / 20.03.2024 11:38

בדיון שהתקיים היום (רביעי)  בוועדה לביקורת המדינה של הכנסת על גיוס חרדים לצה”ל, התפתח עימות בין חברת הכנסת טלי גוטליב לאח שכול ומספר חברי כנסת.

>>>תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים

העימות החל כאשר גוטליב קטעה את דבריו של עמית שגב, אח שכול, שאיבד ב-7 באוקטובר את אחותו ובני משפחתה – אחרי שהשתלח בראש הממשלה בנימין נתניהו.

שגב קרא לגייס חרדים ואמר: “אני חושב שהבעיה היא לא בציבור החרדי, אלא במנהיגים שלו. אם אדם לא עושה צבא או שירות לאומי שלא יקבל ביטוח לאומי, שלא יקבל קצבאות, שלא יקבל זכות הצבעה”.

הוא תהה: “למה שלציבור אחד בישראל יהיה פטור משכול? כבר מספר שנים שהרכבת שנקראת ‘מדינת ישראל’ איבדה את דרכה, ירדה מהמסילה ונוסעת למקום רע מאוד”.

הוא טען: “נוסעי הרכבת עייפים, מותשים ומבולבלים. לפני 15 חודשים הרכבת הזו התדרדרה וירדה מהפסים לחלוטין, הנהג ראש הממשלה נתניהו וחבריו, חבורת מושחתים ועבריינים חלקם מורשעים…”

בתגובה, חברת הכנסת גוטליב קטעה אותו: “אתה לא תדבר ככה על ראש הממשלה!”

ח”כ גלעד קריב מ’העבודה’ הגן על שגב: “את לא תדברי ככה למשפחה שכולה! את הרגע נכנסת לדיון מספיק כבר! חצופה תלמדי גם להקשיב! ידברו בבית הזה לראש הממשלה איך שרוצים, את פשוט חצופה! להזכיר איך את מדברת על ראש הממשלה? תרכיני את הראש שלך בפני המשפחות השכולות!”

גוטליב השיבה: “לא ידברו ככה, אתה נמצא בפריימריז – לא מרשימות אותי הצרחות שלך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות