סמוטריץ’: לא ננוח ולא נשקוט עד שהחרדים ייכנסו תחת האלונקה

שר האוצר התייחס לדברי הראשל"צ: "חמש דקות אחרי צאת שבת, קיבלתי הבשורה על נפילת בן דודי. שעה אחר כך קיבלתי את דברי הרב הראשי. זה דקירה בלב האמירה הזאת. עדיין מקווה שימצא הזדמנות לחזור בו ולהתנצל, גם על התוכן, וגם על העיתוי האומלל הזה וחוסר הרגישות"
אריה ריבקינד
ט' אדר ב' התשפ"ד / 19.03.2024 19:53

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ התייחס היום (שלישי) בוועידת מקור ראשון לדבריו של הראשל”צ הרב יצחק יוסף על בני הישיבות והירידה מהארץ – ולחוק הגיוס.

תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים

השר אמר: “חמש דקות אחרי צאת שבת, קיבלתי את הבשורה על נפילתו של בן דודי, עמישר בן דוד, והיינו כולנו מפורקים. שעה אחר כך קיבלתי את דברי הרב הראשי, אני אומר לך, זה דקירה בלב האמירה הזאת של הרב יוסף.

“עוד יותר המאמירה שנרד מהארץ שאני לא חושב שהוא מתכוון אליה ברצינות, האמירה שקדמה, כאילו הבן דוד שלי, הוא לא זכה, הוא כאילו סוג ב’, הוא לא שבט לוי, ומי שהכיר את עמישר, גם בן תורה, גם מחנך, גם איש ספר, וגם כן, לוחם ומפקד אמיץ, ונועז, ומה חושבת אלמנתו, שלומית, עם הילדים באותו רגע, ומה חושבים ההורים שלו, הדודים שלי. זה נורא ואיום”.

הוא הוסיף: “אני עדיין מקווה אגב, שהוא ימצא את ההזדמנות לחזור בו, ולהתנצל, גם על התוכן, וגם על העיתוי, האומלל הזה, וחוסר הרגישות הזאת, אנחנו לא ננוח ולא נשקוט עד שהציבור החרדי ייכנס תחת האלונקה, יחד עם החברה הישראלית, אגב, זה נכון בצבא, וזה נכון בכלכלה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות