מה חיפש הלילה איתמר בן גביר ביישובים מיתר וכרמית שבנגב

השר לביטחון לאומי סייר במהלך הלילה בישובים מיתר וכרמית בנגב, עמד מקרוב אחר פעילות המשטרה, ושוחח עם נציגי הישובים על ההתמודדות עם היריות מהישובים הבדואיים "לא יתכן שעבריינים יחיו בתחושה שהם בעלי הבית ויעשו ככל העולה על רוחם. נגמרו הימים האלה"
חיים טוויל
ט' אדר ב' התשפ"ד / 19.03.2024 13:46

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיים הלילה (שני) ביקור ביישובים מיתר וכרמית שבנגב, במטרה לעמוד בקרוב אחר פעילות המשטרה.

במהלך הביקור קיים השר פגישה עם ראש המועצה האזורית מיתר, שמעון פרץ.

במהלך הפגישה הציגו קציני מרחב נגב בפני השר והתושבים את עבודת ופעילות המשטרה, את השינוי הגדול שחל במדיניות וכי בניגוד לחודשי הרמדאן הקודמים, צוותי המשטרה נכנסים לאחר ירי שמתבצע ומבצעים מעצרים באופן יומיומי, יחד עם חברי כיתת הכוננות של היישובים.

השר בן גביר ערך גם סיור בקו התפר, ושמע מנציגי הישובים על הבעיות וההתמודדות עם היריות מהישובים הבדואיים הסמוכים.

במהלך הסיור הוצגו פתרונות לבעיות וקשיים שהעלו חברי כיתת הכוננות.

השר הנחה את קציני המשטרה לתגבר כמה שניתן את הכוחות, והבטיח להיות אוזן קשבת לכל בעיה, עד אשר תטופל במלואה.

בביקור והסיור ליוו את השר בן גביר: מזכירו הביטחוני תנ״צ משה פינצ׳י, סממ״ז דרום תנ״צ חיים שמואלי, סמ״מר דרום נצ״מ אבי לוי, סמת״ח עיירות רפ״ק יוסי אסנפי ונציגי היישובים.

השר לביטחון לאומי אמר בתום הסיור: “זה לא סוד שהנגב קרוב לליבי מאוד. מיום כניסתי לתפקיד השר הצבתי לי את נושא המאבק להחזרת המשילות לנגב כמטרה עליונה. ואכן, בוצעו עשרות שינויים, עם זה על ידי חיזוק המשטרה בדרום, ועם זה על ידי פעילות ומבצעי מנע.

“אמנם יש עדיין הרבה מה לשפר, ואנחנו ערים לבעיות ולאתגרים. אמשיך לפעול בכל הכוח ובמידת הצורך להגיע כמה שאצטרך – עד שדברים יחזרו למסלולם. לא יתכן שעבריינים יחיו בתחושה שהם בעלי הבית ויעשו ככל העולה על רוחם, נגמרו הימים, משטרת ישראל תגיע אל כולם במוקדם או במאוחר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות