ללא שום סיבה: עצר רכבו, תקף בן 69 שצעד ברחוב – ופצע אותו קשה

בן 36 נעצר בחשד שתקף אדם כבן 69 ברחוב ופצע אותו באורח קשה • מחקירת המשטרה עלה: החשוד נהג ברכבו, הבחין באדם צועד ומסיבה שטרם התבררה עצר את נסיעתו, ניגש אליו, הדף אותו, חזר לרכבו - והמשיך בנסיעה מבלי לסייע לו
חיים טוויל
ט' אדר ב' התשפ"ד / 19.03.2024 10:47

חשד: תקף אדם מבוגר ברחוב וגרם לו לפגיעה קשה. שוטרי מחוז ירושלים עצרו את החשוד לחקירה

בימים האחרונים התלונן בתחנת המשטרה אדם שדיווח כי אביו – בן 69, תושב ירושלים, הותקף בצורה קשה ברחוב – מספר ימים לפני שהוגשה התלונה.

כתוצאה מכך הוא פונה לבית החולים, ואושפז כשמצבו קשה מאוד, בשל פגיעת ראש.

מיד עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי מחוז ירושלים בפעולות חקירה מגוונות במטרה להתחקות אחר החשוד במעשה. חוקרי המשטרה,  שפעלו לאיסוף ממצאים וראיות, חשפו את זהות החשוד בתקיפה, והוצא נגדו צו מעצר בבית משפט.

אמש אותר החשוד בתקיפה, בן 36 מירושלים. הוא נעצר במקום עבודתו בירושלים על ידי שוטרי תחנת לב הבירה, והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

מחקירת המשטרה עד כה עולה, כי לפני כשבוע, הבחין החשוד שנהג ברכבו בקורבן צועד  ברחוב. מסיבה שטרם התבררה, לפי החשד, עצר החשוד את נסיעתו, ניגש לעבר הקורבן המבוגר והדף אותו.

כתוצאה ממעשה זה, הוטח הקורבן על הכביש ונחבל קשות. החשוד בתקיפה חזר אל רכבו והמשיך בנסיעה מהמקום, מבלי שניסה לסייע לאיש המבוגר שהיה מוטל בעקבות מעשיו על הכביש.

זמן קצר לאחר מכן פונה הקורבן לקבלת טיפול רפואי.

במהלך היום יובא החשוד בפני בימ”ש, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות, ובמטרה למצות את החקירה והדין עם החשוד במעשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות