“אין שום סתירה”: הרב דוד לאו ענה במרומז לעמיתו הרב יצחק יוסף

לדברי הרב הראשי, "יש לנו דור מופלא של חיילים מסורים שקמים ועושים הכל להגן על עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל. אין שום סתירה בין השלושה הללו שנובעים ממקום אחד"
יוסף גרינבוים
ח' אדר ב' התשפ"ד / 18.03.2024 19:15

בשבוע שעבר סערה הארץ בעקבות דברי הראשון לציון הרב יצחק יוסף, נגד גיוס לצה”ל, תוך שהוא מאיים כי אם יכריחו את לומדי התורה להתגייס – בני הישיבות יעזבו את הארץ לחו”ל.

היום (שני), הגיב לו על כך במרומז עמיתו, הרב הראשי הרב דוד לאו.

הרב לאו הספיד  את סרן דניאל פרץ הי”ד, שאתמול פורסם כי נפל במתקפת הפתע של ארגון הטרור חמאס בשבעה לאוקטובר.

בדבריו אמר הרב: “יש לנו דור מופלא של חיילים מסורים שקמים ועושים הכל להגן על עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל. אין שום סתירה בין השלושה הללו שנובעים ממקום אחד.

“דניאל, אתה הגעת לכאן כילד וקמת להלחם ולשמור על העם מתוך יום שמחת תורה יחד עם חבריך. יצאת במסירות כל כך גדולה לשמור על הבית. גם בדקות אלו החיילים שלנו נותנים את עצמם במסירות אדירה למען העם התורה והארץ וכאן אנחנו עומדים בפרידה מדמות שרק טוב יש לומר עליה”.

הרב לאו הוסיף: “אנו מבקשים ממך ריבונו של עולם שתיקח את מסירות הנפש הזו ותסיר מעלינו את כל אלו שבכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו. בזמן הזה שאנחנו נפרדים ממך, חבריך עומדים בלחימה ותפילת כולנו אחריהם שיצליחו במשימתם שישובו בריאים ושלמים ושישיבו את החטופים בריאים ושלמים.

“אנחנו עומדים בתפילה ומבקשים רבש״ע יהא קברו של דניאל האחרון בשורה אנא רחם על ציון והשב לנו את ימי הנחמה שנוכל לשמוח בהם בשמחה מלאה וכשם שאז הפכת לנו את הימים מקושי לטוב כן בעז״ה תזכה אותנו במהרה שיהיה לנו ששון ושמחה תחת הכאב הגדול יהי זכרך ברוך דניאל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות