ירון זליכה חשף: זה איש העסקים שמימן הקמת מפלגתו של בני גנץ

בפודקאסט 'לא מתגלגלים' סיפר פרופ' ירון זליכה על בני גנץ: "את המפלגה שלו מימן את הקמתה אלפרד אקירוב, הקבלן הגדול. אתה באמת מאמין שהוא יכול לנהל מדיניות שתוריד את מחירי הדיור?"
חרדים 10
ח' אדר ב' התשפ"ד / 18.03.2024 13:48

הכלכלן פרופ’ ירון זליכה, מי שהיה החשב הכללי במשרד האוצר חשף בפודקאסט ‘לא מתגלגלים’ את האמת על יו”ר ‘המחנה הממלכתי’, השר בני גנץ.

“בני גנץ”, סיפר זליכה, “את המפלגה שלו מימן את הקמתה אלפרד אקירוב, הקבלן הגדול. אתה באמת מאמין שהוא יכול לנהל מדיניות שתוריד את מחירי הדיור? אתה באמת מאמין?”

בקטע שפורסם ב’טיקטוק’, הסביר זליכה למגיש הפודקאסט ‘לא מתגלגלים’: “זה האינטרסים שלו, מה הוא יריב עם מי שמימן אותו? אז הוא יספר לך סיפורים שהוא צריך שלום וביטחון. בסדר שלום וביטחון, כולכם כבר ראינו כבר מה אתם שווים”.

הוא המשיך  ותקף את הפוליטיקאים שלא עומדים  בהבטחות לבוחריהם: “העם שלנו חושב שהוא צריך לעבוד 4 שנים מאוד קשה, כדי לשרוד ולסגור את החודש, בזמן שהוא צריך לעבוד בדיוק 10 דקות בקלפי, לשלוח את מי שרימה אותו לכל הרוחות ולדאוג ששר האוצר הוא זה שיעבוד 4 שנים ולא אנחנו,  כולנו”.

 

 

,,,

@hakalkalit

ככה זה עובד, חברים. לצערינו גנץ ממש לא היחיד שחייב לבעלי האינטרס את הצלחותיו הפוליטיות. מתוך הפודקאסט “לא מתגלגלים” גנץ שחיתות כלכלה דיור כסף בית זליכה

♬ original sound – המפלגה הכלכלית

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות