טראמפ מאשים: ‘הדמוקרטים רעים מאד לישראל, ביידן זרק את ישראל’

הנשיא לשעבר תקף את ביידן ורמז שצ'אק שומר פועל מתוך אינטרס פוליטי: "הוא מסתכל איפה הוא יכול לקבל יותר קולות" • "ישראל איבדה המון אנשים ב-7.10, אני חושב שביידן שכח את זה" • "ישראל צריכה להמשיך במלחמה), לגמור את זה מהר - ולחזור לתהליך השלום"
חרדים 10
ז' אדר ב' התשפ"ד / 17.03.2024 20:16

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, מתח הערב (ראשון) בריאיון שהעניק ל’פוקס ניוז’, ביקורת על מדיניותו של הנשיא ג’ו ביידן כלפי ישראל בעת מלחמתה נגד ארגון הטרור חמאס.

על הדברים  של הסנטור צ’ק שומר והנשיא ביידן נגד ישראל – אמר: “מסכים ב-100% עם האמירה שארה”ב מתערבת כעת לישראל ואומרת לה איך לנהל את הממשלה שלה”.

לדבריו, ארה”ב לא צריכה להגיד לבעלת בריתה כיצד לנהל את הממשלה שלה. “הדמוקרטים רעים מאוד לישראל, אבל ישראל דבקה בהם. ישראל נאמנה. ביידן הוא כל כך רע לישראל. אם ביידן היה תומך בישראל, היא מעולם לא הייתה צריכה להיות מותקפת. אם ביידן היה טוב לישראל, עסקת הגרעין גם מעולם לא הייתה נחתמת”.

על רקע הלחצים של ארה”ב על ישראל ללכת להפסקת אש ולהגדיל את הסיוע ההומניטרי ברצועת עזה, ללא שום תמורה: “ישראל איבדה המון אנשים ב-7.10, אני חושב שביידן שכח את זה”.

בהמשך רמז שמנהיג הדמוקרטים בסנאט, צ’אק שומר, פועל מתוך הסתכלות איפה הוא יכול לקבל יותר קולות: “הוא רואה את הפלסטינים ואת הצעדות הגדולות, והחליט ללכת לכיוון הזה במקום לישראל. אני לא ידוע איך ישראל ממשיכה עם האנשים האלה”.

“פתאום הוא זרק את ישראל, זה מה שהוא עושה”, הדגיש טראמפ וחזר ואמר: “הוא זרק את ישראל”.

הוא הדגיש: “אני חושב שישראל צריכה להמשיך (-במלחמה), לגמור את זה מהר – ולחזור לתהליך השלום שהתחלנו אותו בזמן המשמרת שלי. צריך שלום במזרח התיכון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות