הקומיקאי: ‘מתכוון לשמור לראשונה בחיי שבת, בואו נגיע ל-100 אלף’

גיא הוכמן קרא למאות אלפי עוקביו לסייע לו להגיע למאה אלף יהודים שישמרו את השבת הבאה לראשונה בחייהם • "נראה לאויבים שלנו איזה עם אנחנו. בשבת הם קמו לטבוח בנו, בשבת נקום אנחנו ונאמר, אנחנו גאים להיות יהודים"
אבי כץ
ז' אדר ב' התשפ"ד / 17.03.2024 00:01

הקומיקאי גיא הוכמן הכריז הערב (מוצאי שבת), בסרטון שפרסם, כי את השבת הבאה – ‘שבת זכור’, הוא מתכוון לשמור לראשונה בחייו.

הוא פנה למאות אלפי עוקביו ברשתות החברתיות:  ‏”תקשיבו, אני אולי לא דתי, אבל אני יהודי גאה מאוד, וכולנו זוכרים וצריך לזכור את ה-7.10.  שבת הבאה, פרשת זכור, ‘זכור את אשר עשה לך עמלק’, שבת לפני פורים, אני מתכוון לשמור בפעם הראשונה בחיי שבת. לא בשביל הגאולה, בשביל אחדות עם ישראל, בשביל החיילים הגיבורים שלנו בחזית”.

הוא הוסיף: “היום הלב של רוב העם ישראל במקום הנכון, הלבבות כשרים, ואני אומר, אנחנו שומרים שבת אחת, מפסיקים את השיח המפלג ומביאים את רוח שותפות הגורל מהחזית לעורף”.

הוכמן הסביר: “מפסיקים לריב, לא 12 ולא 14, לאף אחד אין את האמת אצלו בכיס. לשבת אחת, מחשיכים את המסכים, לא ניתן לאף אחד לפלג בינינו שוב. בשבת רצחו אותנו כי אנחנו יהודים. בשבת נקום ונגיד, אנחנו גאים להיות יהודים, בשביל שכל אויבינו שחשבו אותנו לאיזשהו עם מפורר ידעו – עם הנצח לא ישבר בכזאת קלות, עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה”.

הקומיקאי ביקש: “זרמו איתי, בואו נביא 100 אלף יהודים לשמור שבת פעם ראשונה, כמוני. נראה לאויבים שלנו איזה עם אנחנו. בשבת הם קמו לטבוח בנו, בשבת נקום אנחנו ונאמר, אנחנו גאים להיות יהודים. ‘זכור את אשר עשה לך עמלק'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות