אב תצפיתנית למפקד: עד יום מותך נרדוף אותך, הבנות נשרפו בגללך

אייל אשל, אביה של התצפיתנית רוני אשל הי"ד שנפלה ב-7/10 בנחל עוז, מנע ממפקד הגדוד לנאום בסיום צעדה בעוטף עזה: "אתה לא תגיד מילה, הבנות נשרפו בגללך. אתה לא ראוי ללבוש מדים בכלל"
חרדים 10
ה' אדר ב' התשפ"ד / 15.03.2024 13:42

אייל אשל, אביה של התצפיתנית סמלת רוני אשל הי”ד בת ה-19, שנפלה במוצב נחל עוז, התעמת היום (שישי) עם מפקד הגדוד שבו שירתה בתו – במהלך  טקס הנצחה לחיילי הגדוד שנפלו ב-7 באוקטובר.

הטקס נערך היום בצהריים בתום צעדת זיכרון מעלומים לאנדרטה הצופה לנחל עוז, ואורגן על ידי גדוד האיסוף הקרבי 414 והמשפחות השכולות.

במהלך האירוע הזמינה קצינת הנפגעים של חיל הגנת הגבולות את מפקד גדוד 414, סא”ל אופיר אברם, לשאת דברים. אלא שאז אייל אשל התפרץ לעברו, והטיח בו דברים קשים.

לפי דיווח יואב קרן באתר Ynet, אשל, שסירב לאפשר למפקד הגדוד, לדבר – קרא לעברו: “אתה לא תגיד מילה. אתה אחד מהאנשים שאחראים לכל האירוע. הבנות נשרפו בגללך. עד יום מותך נרדוף אותך. לא תגיד פה מילה אחת. אוי ואבוי לך. הבנות האלה נשרפו למוות לא בשביל שתעמוד פה ותדבר. אתה לא בן אדם שראוי ללבוש מדים בכלל”.

לפי הדיווח, מתוך הקהל נשמעו קריאות: “צודק! צודק!”, אבל הורים רבים הרגישו שלא בנוח.

“אני מעדיף להדגיש את הטוב, להנציח את הבת שלי ולהפיץ את המורשת שלה”, אמר ליאור, אביה של סמלת המבצעים אושר שמחה ברזילי הי”ד. “אבל אני לא יכול לשפוט אותו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות