מפקד האוגדה לנבחרי הציבור: “אתם חייבים להיות ראויים לנו”

תת-אלוף דן גולדפוס כינס מסיבת עיתונאים ליד גבול רצועת עזה וקרא לנבחרי הציבור להיות מאוחדים • "חייבים לוודא שלא נחזור ל-6 באוקטובר, שכל המאמץ והקורבן לא היו לשווא" • "לא נברח מהאחריות, כמו שאנחנו לא בורחים מהאש. אנו מרכינים ראש מול הכישלון ב-7 באוקטובר"
חרדים 10
ג' אדר ב' התשפ"ד / 13.03.2024 19:44

מפקד אוגדת 98, תת-אלוף דן גולדפוס, התייחס היום (רביעי) ללחימה האוגדה בחאן יונס, וניצל את האירוע להעברת מסר לממשלה.

“אני מקווה שהמנהיגים יוכלו למצוא זמן להקשיב לליבו של לוחם, שנלחם מ-7 באוקטובר ומאז לא מפסיק להילחם, לשלוח לוחמים וללכת איתם לעבר האש. אנחנו לא מתעייפים ונחושים להביא את החטופים, בין אם באופן ישיר או עקיף. אנחנו, אנשי הצבא, הלוחמים והמפקדים, לקחנו ולוקחים אחריות על כל מעשינו. לא נברח מהאחריות, כמו שאנחנו לא בורחים מהאש. אנו מרכינים ראש מול הכישלון ב-7 באוקטובר”, אמר גולדפוס.

“אתם חייבים להיות ראויים לנו, ולאותם לוחמים שקיפחו את חייהם. לאותם אנשי מילואים, שלא עניין אותם מאיזה צד הם ונלחמים, זה לצד זה. תוודא שכולם לוקחים חלק, שלא נחזור ל-6 באוקטובר. שכל המאמץ והקורבן לא היה לשווא, תשימו את זה טוב טוב בראש. מדם ליבו של לוחם, אני מבקש מכם להיות ביחד, מאוחדים. לדחוק את הקיצון ולאמץ את המחבר והביחד. אנחנו בשדה הקרב מצאנו, ולא מתכוונים לוותר עליו. תעשו שזה יהיה שווה”..

תא”ל גולדפוס דיבר גם על המשך הלחימה ברצועת עזה: “אנחנו מוכנים לכל משימה בין אם זה רפיח או במחנות המרכז, אנחנו פועלים יום יום שעה שעה ומתכוננים. התמרון משרת את שחרור החטופים, הוא מייצר הזדמנויות ולחץ להביא להישגים, אנחנו מחויבים להחזיר את החטופים בכל דרך”.

בחדשות 12 דווח, כי הרמטכ”ל הרצי הלוי שוחח עם ראש הממשלה ושר הביטחון לפני פרסום דבריו של מפקד אוגדה 98 תא”ל דן גולדפוס ויקיים איתו שיחת הבהרה בעקבות ביקורתו על הפוליטיקאים.

דובר צה״ל מסר: הדברים שנאמרו על ידי הקצין בסוף הצהרתו לא אושרו עם מפקדיו. הקצין יזומן לבירור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות