עימותים בשועפאט: לוחם ירה לעבר חשוד שסיכן את הכוחות, בן 12 נהרג

השר בן גביר גיבה את הלוחם: "מצדיע לו, כך בדיוק צריך לפעול נגד מחבלים" • בכלי תקשורת פלסטינים דווח על ילד בן 12 שנהרג במהלך הפרות הסדר
חיים טוויל
ג' אדר ב' התשפ"ד / 12.03.2024 23:56

ילד ערבי בן 12 נפצע באורח אנוש הערב (שלישי) ומת מפצעיו, לאחר שבמהלך הפרות סדר אלימות במחנה פליטים שועפאט, נורה בידי שוטר מג”ב.

במשטרה אומרים, כי בוצע ירי בודד על ידי לוחם מג״ב, לעבר חשוד שסיכן את הכוחות בעת שירה לעברם זיקוקין בכינון ישיר. החשוד נתפס, נעצר ופונה לקבלת טיפול רפואי.

במקביל, בכלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי ראמי חמדאן אל-חלחולי, ילד בן 12, נהרג.

מח”ש פתחה בחקירה.

הפרות הסדר במחנה הפליטים נמשכו שעות ארוכות וכללו גם ידויי בקבוקי תבערה רבים, לצד ירי זיקוקים וזריקת מטען לעבר הכוחות.

מהמשטרה נמסר:  אמש התקיימו הפרות סדר אלימות במחנה הפליטים שועפאט אשר סיכנו את חייהם של כוחות הבטחון והאזרחים  – וכללו מטעני נפץ, בקבוקי תבערה, ירי זיקוקים וידויי אבנים.

בעקבות כך, הערב נערכו לוחמי מג״ב עוטף ירושלים במקום. גם הערב התפחתו הפרות סדר אלימות. לוחם מג״ב שהבחין במפגע שיורה זיקוקין ישירות לעבר הכוחות שהיו בעמדת תצפית קרובה ביצע לעברו ירי וניטרל אותו. בהמשך נקבע מותו של המפגע בבית החולים. לא היו נפגעים לכוחותינו.

השר איתמר בן גביר גיבה את הלוחמים: “מגבה את לוחמי מג”ב שפועלים ומסכנים חייהם מול עשרות פורעים ערבים בעיסאוויה. אני מצדיע ללוחם שהרג את המחבל שניסה לירות לעברו ולעבר הכוחות זיקוקים – כך בדיוק צריך לפעול נגד מחבלים – בנחישות ובדייקנות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות