באומן זוכרים את החטופים: כרזות ענק עם השמות נתלו בציון רבי נחמן

כרזות הענק שהוצבו בהיכל הציון של רבי נחמן, כוללות את כל שמות החטופים המוחזקים בידי מחבלי חמאס  בעזה, כדי שהמתפללים העולים אל הציון יוכלו להזכיר אותם בתפילתם
נתן פרל
ב' אדר ב' התשפ"ד / 12.03.2024 18:23

בימים האחרונים תלו פעילי ‘איחוד ברסלב באומן’ כרזות ענק בהיכל ציון רבי נחמן, הכוללות את כל שמות החטופים המוחזקים בידי מחבלי חמאס  בעזה, כדי שהמתפללים העולים אל הציון יוכלו בקלות להזכיר בתפילתם את שמותם – שיצאו מצרה לרווחה ומשעבוד לגאולה.

למרות המלחמה הקשה באוקראינה, ועל אף שאין טיסות ישירות למדינה, רבבות מתפללים מכל רחבי העולם עושים את הדרך הארוכה לאומן כדי לפקוד את ציונו של רבי נחמן.

לדברי פעילי האיחוד, על פי נתוני סוכני הנסיעות וחברות התעופה, לאחרונה אף מורגשת עלייה משמעותית במספר הבאים לאומן.

יו”ר איחוד ברסלב באומן, הרב נתן בן נון: “בשל התחושה שעניין החטופים מתחיל לרדת מסדר היום, בארץ ובעולם, וכתוצאה מכך אנו עלולים חלילה להיחלש בתפילות לשובם של החטופים בקרוב, לכן לא יכולנו לעמוד מנגד ויזמנו את תליית השלטים הגדולים בציונו של רבי נחמן”.

גבאי ציון רבי נחמן, הרב נתן צמח, מספר: “מאז שמחת תורה אנו באיחוד ברסלב מקבלים פניות רבות להזכרת שמות חטופים ופצועים במלחמה רח”ל בתפילה על ציון רבי נחמן באומן. השליחים שלנו שנמצאים כל הזמן בהיכל הציון מזכירים בתוך כמה דקות את כל השמות שנקלטים במערכות שלנו.

צמח מזכיר בהזדמנות זו כי ניתן לשלוח חינם 24 שעות ביממה וללא התניית תרומה שמות להזכרה על ציון רבי נחמן מברסלב דרך מוקד הישועות של איחוד ברסלב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות