כתב הדתות של i24NEWS: קובי דהן מצטרף לערוץ החדשות החדש

דהן, בוגר גלי צה"ל ורדיו קול חי, מצטרף לנבחרת הכתבים של i24NEWS בעברית ככתב לענייני דתות • דהן: "היכולת להביא קול חדש, ערכי וברור אל המסך הגדול היא זכות חד פעמית"
אבי כץ
ב' אדר ב' התשפ"ד / 12.03.2024 17:40

קובי דהן מצטרף לערוץ החדשות החדש של i24NEWS ויהיה כתב הדתות.

דהן, בן 29, בוגר ישיבות גבוהות, החל את דרכו המקצועית ברדיו קול חי בשנת 2015 כמגיש ועורך חדשות. בשנת 2017 התגייס לגלי צה”ל, והיה עורך דיגיטל ואקטואליה.

עם סיום שירותו התמנה לדובר ההסתדרות הלאומית. בהמשך היה ממקימי בית הספר לדוברות המיועד לבני הציבור החרדי, מיזם שהוקם בשיתוף עם אוניברסיטת בר אילן.

בשנה האחרונה היה דהן דובר סגנית שר האוצר וחברת הכנסת מיכל וולדיגר.

בערוץ ממשיכים כל העת להכריז על מצטרפים חדשים, לקראת ההשקה הצפויה בחודשים הקרובים: מירי מיכאלי תוביל את המהדורה המרכזית של i24NEWS בעברית ותהיה המגישה הראשית.

העיתונאי אורן וייגנפלד, לשעבר מגיש ‘מהדורה ראשונה’ בחדשות 12, יהיה ממגישי המהדורה ומגיש מהדורת מוצ”ש. ניב גלבוע ואורי קואל יגישו תוכניות בלוח השידורים המתגבש.

לנבחרת הכתבים גויסו דור כהן ככתב צבאי, נדב אלימלך כתב פוליטי, סיון סיסאי כתבת התרבות, לי עייש ככתבת פלילים ומשטרה, וספיר לוי ככתבת הצרכנות.

i24NEWS בעברית הוא חלק מרשת ערוצי חדשות בינלאומיים והוא יצטרף לערוצי הקבוצה באנגלית, צרפתית וערבית.

קובי דהן מסר: “שמח ומודה על ההזדמנות להיות בנבחרת המצוינת של הערוץ המוקם. היכולת להביא קול חדש, ערכי וברור אל המסך הגדול היא זכות חד פעמית. מודה לפרנק מלול וישראל טויטו על האמון בי ומקווה שאמלא את שליחותי העיתונאית ואגדיל, ולו במעט, את הטוב הקיים בעולם”.

ישראל טויטו מסר: “קובי מצטרף לצוות המצוין של i24NEWS בעברית ככתב דתות בתקופה מרתקת ומאתגרת בסיקורי יחסי חילונים-חרדים. אני מאחל לו בהצלחה רבה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות