ראש הסגל של טראמפ: הנשיא אמר שהיטלר “עשה כמה דברים טובים”

בספר חדש של עיתונאי CNN נחשפת הערצתו של טראמפ למנהיגים קשוחים וסמכותניים • הוא חשב שפוטין וקים ג'ונג און הם "בסדר", ואהב שארדואן כלא אנשים ללא אישור
חרדים 10
ב' אדר ב' התשפ"ד / 12.03.2024 11:09

מטנף? ג’ון קלי –  מי שהיה ראש הסגל בבית הלבן בעת כהונת הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, מעיד על אמירות חריגות מצידו, בהן גם מחמאות לצורר הנאצי אדולף היטלר.

בספר חדש (“The Return of Great Powers”) של עיתונאי CNN ג’ים סקיטו, שיצא היום (שלישי) לאור, נחשפת הערצה העזה של טראמפ למנהיגים כוחניים וסמכותניים, כולל הצורר הנאצי.

לפי דיווח ברשת CNN, העיד קלי כי טראמפ הביע אהדה רבה להיטלר, ואמר: “היטלר עשה כמה דברים טובים, הוא בנה מחדש את הכלכלה”.

קלי סיפר: “טראמפ אמר: ‘ובכן, היטלר עשה כמה דברים טובים’. אמרתי לו, ‘ובכן, מה?’, והוא אמר: ‘הוא שיקם את הכלכלה’. אני השבתי לו: ‘מה הוא עשה עם הכלכלה המשוקמת שלו? הוא הפנה אותה נגד העם שלו ונגד העולם’, אמרתי לו, ‘אדוני, אתה לעולם לא יכול להגיד על האיש הזה משהו טוב, כלום'”.

קלי הוסיף, כי הנשיא לשעבר העריץ את העובדה שמנהיג המפלגה הנאצית שמר על נאמנות גבוהה של קציניו, ושאף להשיג נאמנות דומה. “הוא באמת האמין שנעשה כל מה שהוא ירצה”, אמר קלי על טראמפ.

ראש הסגל לשעבר הוסיף וגילה, כי טראמפ חשב שנשיאי קוריאה הצפונית ורוסיה, קים ג’ונג און וולדימיר פוטין הם “בסדר”, וכי המנהיג הרוסי לא היה פועל באותה דרך אם נאט”ו לא היה קיים.

בנוסף, היועץ למל”ל לשעבר גם אמר: “הוא (-טראמפ) אהב את העובדה שנשיא טורקיה ארדואן כלא אנשים ללא אישור מאף אחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות