מנהל סמינר לבנות בירושלים חשוד שביצע מעשים חמורים בגיסתו

המעשים התרחשו מאז שהמתלוננת הייתה בת 9 ונמשכו עד שהגיעה לגיל 15 • המנהל נעצר לפני כשלושה שבועות ושהה במעצר כ-10 ימים • כעת מבקשת המשטרה להרחיקו מהסמינר שהוא מנהל ומעיסוק עם נערות למשך 3 חודשים • פרקליטו: מכחיש הכל, במשך שנים הוא ומשפחתו נסחטו
חרדים 10
ב' אדר ב' התשפ"ד / 12.03.2024 10:04

מנהל סמינר לבנות בירושלים חשוד שביצע עבירות של מעשים חמורים בקרובת משפחתו כשהייתה קטינה. כך פורסם היום (שלישי) ברשת ב’.

לפי דיווח של ורד פלמן, ר’ – גיסתו של מנהל הסמינר – הייתה רק בת 9 כשהחלו על פי החשד המעשים ונמשכו עד שהגיעה כמעט לגיל 15. המנהל  חשוד שהיה נוהג לבצע בה מעשים חמורים ומעשים חמורים במיוחד. לדבריה, עם השנים סיפרה למשפחתה על מה שקרה, אך אלו ניסו להשתיקה.

“הבנתי שהוא פגע בי כשהוא הרים את הבת שלי, היא הייתה בת שנתיים וחצי-שלוש”, סיפרה ר’. “שנים שאני זועקת לעזרה, שנים שאני פונה לכל מקום אפשרי, לחברים, לפסיכולוגים, כל מה שצריך כדי לרפא את הנפש שנרצחה כשהייתי ילדה. לא הייתה לי ילדות תקינה מגיל 9 עד 15. מבחינת המשפחה, הם מתעלמים מכל הסיפור. הם לא מוכנים להודות ולתת יד ומכחישים ומטייחים את הכל”.

לפני כעשור עברה ר’ להתגורר בארצות הברית. לדבריה, לפני כשנתיים הסכים מנהל הסמינר ללכת לטיפול ואף מימן לה טיפול נפשי. “אני לא רציתי לחכות יותר והגשתי את התלונה, נשאר לי שנה עד להתיישנות. אני צועקת את זה שנים ואף אחד לא שומע אותי והחלטתי להפסיק את זה כדי שאדם כזה לא יסתובב ליד נערות, נשים וילדות”.

ר’ העבירה למשטרה התכתבויות ועדויות התומכות בדבריה.

המנהל נעצר לפני כשלושה שבועות ושהה במעצר כעשרה ימים.

עו”ד שלומי בן דור, המייצג את החשוד, טועם כי מדובר בסחיטה: “מדובר בתלונת שווא על אירועים שהתרחשו לכאורה מלפני 24 שנים. מרשי מכחיש את כל המיוחס לו וטוען כי במשך שנים הוא ומשפחתו נסחטו על ידי המתלוננת. מדובר במתלוננת יחידה על אף שבית המשפט אישר פרסום הפרשה. מרשי אדם מכובד, מנהל סמינר אשר מעולם לא דבק בו רבב”.

בסוף השבוע הסתיימו ימי מעצר הבית של המנהל וכעת מבקשת המשטרה להרחיקו מהסמינר שאותו הוא מנהל ומעיסוק עם נערות למשך 3 חודשים.

בארגון מגן שמלווים את ר’ מסרו: “ההחלטה האמיצה של האישה להוציא את האמת על מעשיו החמורים לכאורה של החשוד שהינו אדם בעל מעמד בקהילה – מסייעת לריפוי הקהילה כולה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות