“הסוציאליסטים האחרונים”: מגיש ‘הצינור’ מספר על שותפיו החרדים

על רקע סערת חוק הגיוס והמתקפה על החרדים, איש התקשורת גיא לרר, פרסם פוסט מפתיע, בו סיפר על השותפים החרדים שלו למיזמי החסד • "בימים האחרונים אני שם לב לדבר מעניין: ככל שהמצב בפוליטיקה משוסע ומקוטב יותר, כך ההרמוניה בינינו טובה יותר"
חרדים 10
א' אדר ב' התשפ"ד / 11.03.2024 21:35

על רקע סערת חוק הגיוס והמתקפה על הציבור החרדי, איש התקשורת גיא לרר, מגיש תכנית ‘הצינור’ ברשת 13,  פרסם היום (שני) פוסט מפתיע בחשבון הטוויטר שלו, בו סיפר על השותפים החרדים שלו למיזמי החסד.

מה, לא תצטרפו כדי להגן על הבית שלכם? זו הדרך להתנדב עכשיו

“אלו האחים מנדי וצבי בלוי מאשל חב״ד, השותפים שלי ושל אמיר שואן בסופר הצינור. אני באתי מ’בית אדום’. שלחו אותי להביא על המשמר כל בוקר. הם גדלו על ברכי הרב. לכאורה זו תקופה של שיא המתח בין חרדים לחילונים.

“אלא שבימים האחרונים אני שם לב לדבר מעניין: ככל שהמצב בפוליטיקה משוסע ומקוטב יותר, כך ההרמוניה בינינו טובה יותר. אני בכלל קורא להם, הסוציאליסטים האחרונים”.

לרר הוסיף וסיפר: “הם מנהלים את המיזם הלאומי לביטחון תזונתי בחמלת אין קץ, בכל המגזרים. בעצמי ראיתי אותם מתקבלים בכבוד של מלכים במגזר הערבי שם הם ממגרים רעב, כמו באינספור מקומות אחרים.

“אגב, יש להם יותר קרובי משפחה שנלחמים בעזה מאשר לי. ההחלטה שהסופר (-סופר הצינורי, מיזם משותף שלהם) יהיה סגור בשבת התקבלה בשתי שניות. היהדות היא ועד העובדים החזק ביותר, קרץ לי הרב בלוי. לוחץ בעדינות על הכפתור הנכון.

“חוק גיוס? היינו סוגרים בינינו ברבע שעה. כשהבעתי ביקורת בתכנית על הנהגת הציבור החרדי ואפילו על חב״ד עצמם, אפילו לא קיבלתי טלפון. זה לא אישיו, כל אחד זכאי לדעותיו, לאורח חייו – זה פשוט לא סותר עבודה משותפת וחיים משותפים”.

לרר המשיך וכתב: “לדעתי אנחנו אותם אנשים. מורכבים מאותו חומר. הפירוד בינינו מגיע אך ורק מלמעלה. זה הפשע של ההנהגות.  לדעתי להנהגה החרדית יש יותר אשמה ואולי השותפים שלי יחשבו שהכל בגלל יאיר לפיד. אבל זה לא חשוב.

“מה שחשוב זה רק להבין שהמנהיגים הפוליטיים הם אלו שמפרידים בינינו. לא מעניין אותם חיים משותפים. רק מנדטים וכח. אם באמת היינו רוצים, היינו יכולים לשבור את זה. מלמטה. יחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות