‘דגל’: החרדית היחידה שניצחה בכל המקומות בהם התמודד מועמד שלה

שמואל גרינברג, שניצח בבית שמש, הוא רק חלק מההצלחה של 'דגל' • ברכסים ניצח יצחק רייך, במודיעין עילית נבחר שוב יעקב גוטרמן, בקריית יערים זכה יצחק רביץ • וגם: בעשרות ערים נבחרו מועמדים שנהנו מתמיכת 'דגל' • בכיר ב'דגל': "כשגדולי הדור לוקחים אחריות יש סייעתא דשמיא"
חרדים 10
א' אדר ב' התשפ"ד / 11.03.2024 01:37

הלילה נבחר ראש עיר חדש לבית שמש: שמואל גרינברג, ממקורבי בית מרן הגר”ד לנדו, ניצח את ראש העיר המכהנת, עליזה בלוך – והיה לחרדי הראשון שיעמוד בראש העיר הגדולה.

מדובר בהישג משמעותי לדגל התורה.

מרן הגר”ד לנדו יצא מגדרו והגיע לבית שמש בסיבוב הראשון. לקראת הסיבוב השני התכנסו עשרות ראשי ישיבות במעונו של מרן ראש הישיבה.

חברי הכנסת של דגל התורה הגיעו למעונו, שם קיבלו הוראה שיש לעשות הכל למען בית שמש חרדית, בראשות שמואל גרינברג.

תיעוד מיוחד התפרסם ביום שישי האחרון בו הורה מרן הגר”ד לנדו לגרינברג להיות ראש העיר של כולם – ובירך את כלל תושבי העיר.

אבל גרינברג הוא רק חלק מההצלחה הגדולה של ‘דגל’.

ברכסים ניצח יצחק רייך, לאחר קרב קשה מול מועמד שס – והוכתר לראש המועצה; במודיעין עילית נבחר שוב יעקב גוטרמן  לראש העיר; בקריית יערים נבחר יצחק רביץ.

כמו כן, בעשרות ערים נבחרו מועמדים שנהנו מתמיכת ‘דגל’ – גם במקומות בהם התנהל  קרב קשה, כמו יוסי אסרף בגבעת זאב, יוסי נבעה בטבריה ועוד. רק באלעד וחיפה המועמדים שנתמכו בידי ‘דגל’ נכשלו.

עוד לפני הבחירות קיבל  מרן הגר”ד לנדו את הנציגים מכל רחבי הארץ, כדי להעניק ברכה ותמיכה – ובערים רבות דגל התורה הכניסה לראשונה נציג.

יעקב גוטרמן, שמואל גרינברג, אליעזר ראוכברגר ודוד אוחנה עם מרן הגר”ד לנדו

בערים החרדיות הגדולות, כמו ירושלים ובני ברק, ‘דגל’ היא המפלגה הגדולה, כאשר בבני ברק הסיעה בראשות מ”מ ראש העיר מנחם שפירא קיבלה 10 נציגים, ורק אחריה בפער גדול התייצבו ש”ס ואגו”י.

בירושלים, בראשות יו”ר הסיעה אליעזר ראוכברגר, קיבלה ‘דגל’  6 נציגים, עם מספר הקולות הגדול ביותר.

בערים מרכזיות נוספות נרשמה הצלחה גדולה.  כך, למש, בטבריה קיבלה הסיעה בה התמודדה גם ‘דגל’ 5 מושבים במועצת העיר –  וזאת בתמיכה של הגר”ד קוק.

בכיר ב’דגל התורה’ אמר: “ההצלחה של המפלגה בכל הארץ היא בגלל שגדולי הדור ובראשם מרן הגר”ד לנדו נותנים את ההוראות וההנחיות, וכאשר גדולי הדור לוקחים אחריות יש סייעתא דשמיא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות