וידר תוקף את פרישת בוסו: הדילים והקומבינות נחשפים לאט לאט

אוריאל בוסו, שהתמודד מטעם ש"ס לראשות העיר בני ברק, צפוי בימים הקרובים לפרוש מחברותו ברשימת ש"ס למועצה - בתום המו"מ הקואליציוני עם זייברט • יעקב וידר: "כפי שהזהרתי מראש. אמשיך להיאבק שעירייה לא תשמש מנגנון ג'ובים ותקציבים לעסקנים ולמקורבים"
אריה ריבקינד
ל' אדר א' התשפ"ד / 10.03.2024 15:01

היום שאחרי: שר הבריאות אוריאל בוסו, שהתמודד מטעם מפלגת ש”ס לראשות העיר בני ברק בבחירות המקומיות, צפוי בימים הקרובים לפרוש מחברותו ברשימת ש”ס למועצה, בתום המו”מ הקואליציוני עם ראש העיר הנבחר חנוך זייברט. כך דיווח מרדכי הלפרין ב’קול חי’.

זאת, בניגוד להבטחות מפורשות כי ימשיך לכהן כיו”ר הרשימה בבני ברק בכל הקדנציה.

בעקבות הפרסום על פרישתו של בוסו מהמועצה, תקף יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק מטעם הליכוד, במילים חריפות: “כפי שהזהרתי מראש: הדילים והקומבינות המכוערות של העסקנים, שנסגרו על ראשם של תושבי בני ברק נחשפים לאט לאט. אמשיך להיאבק שלתושבי בני ברק תהייה עירייה שמשרתת אותם ולא משמשת מנגנון ג’ובים ותקציבים לעסקנים ולמקורבים”.

כזכור, פחות משבוע לפני הסיבוב הראשון, קבע השופט קובי ורדי מבית משפט המחוזי בתל אביב, כי העתירה שהוגשה על ידי עו”ד משה ליפל, תושב העיר בני ברק, באמצעות עו”ד צבי זקס, נגד ריצתו של שר הבריאות אוריאל בוסו – “נדחית על הסף”.

בעתירה נטען כי בוסו לא באמת העתיק את מגוריו לבני ברק, וכי מרכז חייו הוא בביתו בפתח תקווה.

השופט אמר בדיון: “החוק קבע מועדים ברורים – הייתם צריכים לעתור לפני כחודשיים. המשמעות של זה בעייתית, כי אם אפסוק עכשיו לפסול אותו – אז יומיים לפני הבחירות ש”ס תישאר ללא מועמד? ללא קמפיין? רוצים – תעתרו אחרי שייבחר”.

כעת, אם בוסו אכן יפרוש מהמועצה, יתייתר הצורך לעתור שוב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות