איום ה”נרד לחו”ל” • דגל התורה: “הראשל”צ יצחק יוסף – צודק”

מפלגת 'דגל התורה' תומכת בדבריו של הרב יצחק יוסף: "אין לנו זכות קיום חס וחלילה כעם, על ארץ ישראל, ללא לומדי התורה שתורתם אומנותם"
אריה ריבקינד
ל' אדר א' התשפ"ד / 10.03.2024 09:24

בדגל התורה שיבחו הבוקר (ראשון) את דבריו של הרב יצחק יוסף: “הראשל”צ הרה”ג יצחק יוסף – צודק.

מה, לא תצטרפו כדי להגן על הבית שלכם? זו הדרך להתנדב עכשיו

“אין לנו זכות קיום חס וחלילה כעם, על ארץ ישראל, ללא לומדי התורה שתורתם אומנותם. זאת התורה ואלה לומדיה, שהחזיקה אותנו באלפי שנות גלות וצרות רבות שסבלנו, וברוך השם שרדנו וחזרנו לארצנו”.

אגודת ישראל לא התייחסה לדברי הראשל”צ.

הראשון לציון התייחס אמש, בשיעור השבועי בבית הכנסת ‘היזדים’ בירושלים, לדרישה לגייס חרדים לצה”ל – ואיים כי אם יכפו בחוק הגיוס על לומדי תורה ללכת לצבא – כל הציבור החרדי יעבור להתגורר בחוץ לארץ.

“שבט לוי פטור מהצבא, לא לוקחים אותם, בשום פנים ואופן! יהיה מה שיהיה! אם יכריחו אותנו ללכת לצבא, נסע כולנו לחוץ לארץ. נקנה כרטיסים או נלך שם אצל הסוכוצ’וב, האונגוור, זה מעמיד את המדינה.

“כל החילונים האלו שלא מבינים את זה, הם צריכים להבין שבלי התורה, בלי הכוללים, בלי הישיבות לא היה קיום, לא היה הצלחה לצבא.  גם ככה לא תמיד הצבא מצליח… ראינו איך הצבא הצליח בשמחת תורה.

“מה שמצליחים בצבא זה רק בזכות בני התורה. רבותי, כל אחד צריך לומר את זה בגאווה, ויגבה ליבו בדרכי השם, אנחנו עוסקים בתורה, וכן, התורה היא זו שמגינה עלינו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות