‘סע! אל תגיד לי מה לומר!’: העימות של מג’אדלה עם בכיר שב”כ לשעבר

לאחר שאיש השב"כ לשעבר עדי כרמי זעם על השימוש במילה 'הגדה', מוחמד מג'אדלה ענה לו: "אל תיתן הערות על מה שאני אומר, תגיד מה שאתה רוצה, ואל תתערב במה שאני אומר, תודה. זה שאתה היית בשב"כ, אמרת לערבים מה להגיד, זה לא קורה פה"
אבי כץ
ל' אדר א' התשפ"ד / 09.03.2024 23:35

עימות חריף התפתח אתמול בשידור בין פרשן חדשות 12 מוחמד מג’אדלה לבין בכיר שב”כ לשעבר עדי כרמי.

במהלך דיון בשידור שהנחתה אדווה דדון, בעקבות הפיגוע במחסום חומש בשומרון, השתמש מג’אדלה במילים “הגדה המערבית” בפרשנות על הפיגוע.

איש השב”כ לשעבר עדי כרמי הזדעק ואמר: “אני חייב להעיר. הוא השתמש פה פעמיים-שלוש במונח ‘הגדה המערבית’. זה מונח שמי שמשתמש בו זה הפלסטינים. ‘הגדה המערבית’, יעני פלסטין – החלק שלה בתוך יהודה ושומרון”.

בשלב זה אדווה דדון העירה לו: “קודם כל זה לא ‘הוא’, קוראים לו מוחמד, והוא פרשן כמו שאתה פרשן וכמו כל אחד, אני חושבת שלא הבנת אותו נכון”.

מג’אדלה השיב לכרמי: “בוא נתחיל בזה שאתה פונה לראשי ממשלה שיפסיקו להגיד הגדה המערבית, ואז תפנה אלי, אל תיתן הערות על מה שאני אומר, תגיד מה שאתה רוצה, ואל תתערב במה שאני אומר, תודה. אני אגיד מה שאני רוצה, חצי מדינה יהודים וערבים אומרים את זה. זה שאתה היית בשב”כ, אמרת לערבים מה להגיד, זה לא קורה פה”.

 

מג’אדלה פנה לכרמי ואמר: “בוא נתחיל מזה שתפנה לראשי ממשלה שיפסיקו להגיד ‘הגדה המערבית’ ואז דבר איתי. סע. אל תיתן לי הערות על מה שאני אומר. אל תתערב לי בדברים שאני אומר. חצי מדינה אומרת ‘הגדה המערבית’, אל תתערב”.

כשכרמי ניסה להסביר למה התכוון, מג’אדלה הרים עוד יותר את קולו: “אל תתערב במה שאני אומר! זה שהיית בשב”כ ואמרת לערבים מה להגיד – זה לא קורה פה. אל תגיד לי מה להגיד!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות