“טעיתי”: המגיש בערוץ 14 עזב את הרשתות החברתיות – וזו הסיבה

שי גולדן, מגיש תוכנית הבוקר של ערוץ 14, הודיע על כוונתו להפסיק את השימוש ברשתות החברתיות, בשל החוויות האישיות הקשות שלו מהן • "הפער בין מה שאני עובר וחווה ברשתות לבין מה שאני עובר וחווה ברחוב הוא בערך ההבדל בין גיהינום לגן עדן"
חרדים 10
כ"ח אדר א' התשפ"ד / 08.03.2024 10:20

שי גולדן, מגיש תוכנית הבוקר של ערוץ 14  שיתף את 54 אלף העוקבים שלו בחשבון הפייסבוק, על כוונתו להפסיק את השימוש ברשתות החברתיות, בשל הביקורות הרעילות והחיצים אותם הוא סופג מדי יום – ונעל את הפרופיל שלו.

לדבריו, “הפער בין מה שאני עובר וחווה ברשתות החברתיות לבין מה שאני עובר וחווה ברחוב הוא בערך ההבדל בין גיהינום לגן עדן. בין קללה לברכה. בין מדבר לנווה מדבר. בין רעל לבין תרופה”.

המסקנה, כך לפי גולדן, היא “להתרחק מהרשתות החברתיות”.

לדבריו, “ניסיתי להתניע. טעיתי. חוזר לקונכייה שלי. אסתפק בדיאלוג עם אנשים אמיתיים ולא עם טרולים רעילים”. המגיש הוסיף: “סלחו לי, אבל אין לי כוח לערימות הרעל האלה. יש מספיק קושי ועצב וחרא בעולם האמיתי. אין שום צורך לצרוך ולהתלכלך גם ברעל וירטואלי. זה מגעיל ומדכא ומחליש אותי ממש”.

שי גולדן מגיש את תוכנית הבוקר של הערוץ מאז שעבר לאפיק 14. מאז, רשם לצד מגישים ומגישות נוספים הישגים נאים וזינוק ברייטינג.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות