הכתב נגד ארגמן: ‘הרשות תשלוט בעזה? אין שום סיבה לחזור לעוטף’

אחרי שנדב ארגמן טען כי הרשות הפלסטינית איננה גוף שמעודד טרור - אלמוג בוקר, כתב חדשות 13 בדרום, תושב קיבוץ זיקים, כתב: "אנחנו, תושבי העוטף, לא שפני ניסיונות של 'הרע במיעוטו'. פעם אחת הספיקה. וגם ראש השב"כ לשעבר, לא ישכנע אותי אחרת"
אבי כץ
כ"ח אדר א' התשפ"ד / 08.03.2024 01:12

ראש השב”כ לשעבר, נדב ארגמן, נשא היום (חמישי) דברים בכנס הבינלאומי השנתי של המכון למחקרי ביטחון לאומי INSS – וטען כי הרשות הפלסטינית,  שמשלמת כסף לרוצחי יהודים, איננה גוף שמעודד טרור.

כשנשאל על דעתו באשר להחלפת חמאס ברשות הפלשתינית ברצועת עזה, זאת בעוד שיש הטוענים, כי אין הבדל ביניהם – השיב: “הרשות הפלסטינית איננה, איננה, גוף שמעודד טרור. הרשות הפלסטינית,  רואה את עצמה חיה לצידנו. זה הגורם שאיתו נצטרך ללמוד לחיות ואנחנו צריכים לעשות הכל שהוא יתפוס את הרסן ברצועת עזה”.

דבריו  גררו ביקורת רבה מצד שרים, ח”כים, עיתונאים וארגונים של משפחות שכולות.

בין המגיבים היה אלמוג בוקר, כתב חדשות 13 בדרום ומגיש ‘חדשות היום’, תושב קיבוץ זיקים – שכתב הערב בחשבון הטוויטר שלו:

“נזכרתי היום בדברים שאמר שר הביטחון גלנט אחרי השבעה באוקטובר: ‘חשבנו שהחמאס זה הרע במיעוטו וגילנו שחמאס זה הנורא מכל’. אותו הדבר הרשות הפלסטינית. אם היא תשלוט ברצועת עזה ביום שאחרי, אין שום סיבה לחזור לעוטף. וגם ראש השב”כ לשעבר, לא ישכנע אותי אחרת.

“לא מבינים למה? תראו מה קורה בג׳נין, תראו מה קורה בטול כרם. אנחנו, תושבי העוטף, ראינו והרגשנו היטב שהחמאס זה הנורא מכל. אנחנו, תושבי העוטף, לא שפני ניסיונות של ‘הרע במיעוטו’. פעם אחת הספיקה. לחלקנו. יש כאלה שכבר לא כאן כדי לדעת את זה. 1468 נרצחים ונופלים!”

גולשים רבים הזדהו עם דבריו ולגלגו על דבריו של ארגמן. .

הגולש אילן כתב: “נדב ארגמן הוא סוג של גאון. איך לא חשבו לתת ב-2005 לרש״פ את השליטה בעזה? איך רק עכשיו נדב ארגמן הגאון חשב על זה ועוד לבד. הוא חייב לרשום על זה פטנט”.

אסף זלוף צייץ: “אותי מעניין מאוד, איך ראש השב”כ לשעבר הגיע למסקנה שהרשות שמשלמת למחבלים ולמשפחותיהם מענק חודשי על רצח יהודים, היא לא תומכת בטרור. אנא עזרו לי להבין”.

ואסתי לעגה: “נדב ארגמן הלשעבר, יודע שהרשות הפלסטינית שבעיניו היא לא גוף טרור, משלמת כסף לרוצחי יהודים וכן גם לאותם רוצחי הנוחבה, ששחטו, חתכו, ריסקו ורצחו תינוקות, ילדים, נשים וגברים? לגוף הטרור הזה, שמעודד רצח יהודים, נדב ארגמן אומר שהוא לא גוף טרור? נדב ארגמן היה כאן ראש השב”כ לשעבר? אמיתי?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות