מרן הגר”ד לנדו: ‘חלילה מלהיכנס לשאננות, לדאוג שיבואו ויצביעו’

בבית מרן הגר"ד לנדו התקיים כינוס חירום בהשתתפות חברי 'המועצת' וגדולי ראשי הישיבות - כדי לפעול עבור המועמד לראשות בית שמש שמוליק גרינברג • ראש הישיבה: "האופן היחיד שניתן להציל את העיר הוא על ידי הצבעה. ואסור להימנע, וקל וחומר שאסור לפעול או להצביע בצורה אחרת"
יוסף גרינבוים
כ"ח אדר א' התשפ"ד / 07.03.2024 23:13

הערב (חמישי) התקיים כינוס חירום בביתו של מרן הגר”ד לנדו, בהשתתפות חברי מועצת גדולי התורה של ‘דגל’ וגדולי ראשי הישיבות – כדי לפעול עבור המועמד לראשות העיר בית שמש שמוליק גרינברג.

הכינוס נפתח באמירת תהילים על ידי הגאון רבי אביעזר פילץ ראש ישיבת תפרח .

לאחר נשא מרן ראש הישיבה הגר”ד לנו את המשא המרכזי, ובדבריו אמר: “הדברים ברורים ופשוטים, העיר בית שמש בסכנה, וחובת כל אחד ואחד לפעול להצלתה, והאופן היחיד בו ניתן להציל את העיר הוא על ידי הצבעה עבור הרב שמואל גרינברג לראשות העיר. הדברים כל כך פשוטים שאין מה להאריך בדברים, וכלל הצבור הירא לדבר ה’ מבין את זה היטב ומתכווין להצביע עבורו”.

ראש הישיבה הוסיף: “חלילה מלהיכנס לשאננות ואדישות, ואסור להימנע, וקל וחומר שאסור לפעול או להצביע בצורה אחרת. על כולם גם מוטלת החובה לזרז ולשכנע אחרים עבור בחירתו של הרב שמואל גרינברג לראשות העיר, למען כבוד שמים והצלת הדת.

“וראשי הישיבות שליט”א ימריצו את תלמידיהם לבוא ולהצביע, וגם כאשר הישיבות מרוחקות – החובה היא לדאוג שבני הישיבות יבואו ויצביעו, ומי שישהה בשבת בביתו יחזור לישיבה רק אחרי ההצבעה.

“נתפלל שנזכה לסיעתא דשמיא, והשם יושיענו, ונחזור כולנו לגמרא, ללמוד בכל מורשי הלב ובהתמסרות מלאה, בלי שום מפריעים”.

לאחר מכן נשאו דברים הגרמ”ה הירש והגרח”פ ברמן. את החלטות הכינוס הקריא הגרי”מ דרוק.

צילום: שוקי לרר

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות