“קפצנו עליו”: כך עצרו שוטרים את המחבל בן ה-14 שדקר חרדי • צפו

כך עצרו שוטרי צוות האופנועים מיס"מ ירושלים את המחבל בן ה-14 מכפר עקב, שדקר אתמול את צבי טל, חרדי בן 64, תושב רמת שלמה, בשכונת נווה יעקב בירושלים
חיים טוויל
כ"ז אדר א' התשפ"ד / 07.03.2024 18:30

אתמול (רביעי)  בסביבות השעה 14:10, התקבל דיווח במשטרה על חרדי בשנות ה-60 לחייו שנדקר בתחנת האוטובוס שבשכונת נווה יעקב שבצפון העיר ירושלים – ונפצע באורח קל-בינוני.

מיד עם קבלת הדיווח, הוזעקו למקום כוחות משטרה רבים, ובהם גם צוותי יחידת האופנועים ביס”מ ירושלים.

במהלך הסריקות שביצעו כוחות המשטרה אחר המחבל שנמלט מהזירה, בהכוונה וסיוע תצפיני מרכז השליטה של מחוז ירושלים, הבחין צוות היס”מ הרכוב, רס”מ טגיינה ברקולין ורס”מ דניאל בן שעיה, בחשוד העונה לתיאור שנמסר לכוחות – סמוך למעבר קלנדיה.

שוטרי היס״מ ביצעו מיד את מעצרו, יחד עם בלשי תחנת שפט, ואימתו את זהותו.

לאחר שהשלימו את מעצרו של המחבל, בן 14 תושב כפר עקב, והוא הועבר לחקירת ימ״ר ירושלים – סיפר שוטר היס”מ רס”מ בן שעיה בזירת הפיגוע למפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג’מן, על פעילותם: “היינו במשרד לקראת סיום והחלפת משמרת, קיבלנו את הדיווח ומיד יצאנו לכיוון עם האופנוע. הגענו ראשונים ובמהלך סריקות, עברנו את כיכר דאחיה לכיוון קלנדיה, זיהינו מצד שמאל חשוד שעונה לתיאור במדויק. פרקנו מהאופנוע, קפצנו עליו והצמדנו אותו לרכב. בסיוע צוות בילוש שהצטרף אלינו ועזר לנו לתחקר אותו בערבית, הבנתי שזה סגירת מעגל”.

ממ”ז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, שיבח את פעילותם המהירה של השוטרים: “האתגר של פח”ע כשהחשוד לא נתפס בזירה – זה אתגר גדול. הפעילות שלכם, הזמינות והחתירה למגע, הייתה מאוד משמעותית והובילה לתפיסתו המהירה. יישר כוח”.

היום הובא המחבל שביצע את הפיגוע ונעצר על ידי השוטרים בפני בימ”ש, שנעתר לבקשת נציג המשטרה והורה על הארכת מעצרו בשבעה ימים. החקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים נמשכת.

בנוסף, נשללה בחקירה ראשונית מעורבותו של חשוד נוסף – בן 14 מכפר עקב – שנעצר אתמול זמן קצר לאחר הפיגוע, אולם החקירה נמשכת ביחס לשאלה האם ידע על ביצוע הפיגוע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות