ראש השב”כ לשעבר: ‘הרשות הפלסטינית איננה גוף שמעודד טרור’

בכנס המכון למחקרי ביטחון לאומי אמר נדב ארגמן: "צריכים לעשות הכל כדי שהרש"פ תתפוס את הרסן בעזה" • פורום 'בוחרים בחיים': ציפינו כי לאחר הטבח אנשים מסוגו של ארגמן יבינו כי בסיס התפיסה שלהם שגוי, אך לצערנו נראה שלא. עצוב שהוא ודומיו מנהלים את מערכות הביטחון"
יוני גרין
כ"ז אדר א' התשפ"ד / 07.03.2024 14:38

ראש השב”כ לשעבר, נדב ארגמן, נשא  היום (חמישי) דברים בכנס הבינלאומי השנתי של המכון למחקרי ביטחון לאומי INSS – וטען כי הרשות הפלסטינית,  שמשלמת כסף לרוצחי יהודים, איננה גוף שמעודד טרור.

כשנשאל על דעתו באשר להחלפת חמאס ברשות הפלשתינית ברצועת עזה, זאת בעוד שיש הטוענים, כי אין הבדל ביניהם – השיב: “הרשות הפלסטינית איננה, איננה, גוף שמעודד טרור. הרשות הפלסטינית,  רואה את עצמה חיה לצידנו. זה הגורם שאיתו נצטרך ללמוד לחיות ואנחנו צריכים לעשות הכל שהוא יתפוס את הרסן ברצועת עזה”.

השר לביטחון לאומי,איתמר בן גביר, הגיב לדבריו: “הרש”פ מממנת משפחות מחבלים ותומכת ברוצחים. נדב ארגמן שבוי בקונספציה אותה טיפח במו ידיו. הרשות הפלסטינית תומכת ברוצחים ונותנת חסות לטרור אכזרי זה עשרות שנים. האמירה כאילו הרשות איננה מעודדת טרור, וכי היא רוצה לחיות צד ישראל – מנותקת מהמציאות והמשך ישיר של הקונספציה הישנה”.

סגן השר אבי מעוז: “גם לאחר הטבח בשמחת תורה, גם לאחר שהרשות הפלשתינית בראשות אבו מאזן ממשיכה לממן מחבלים, כולל מבצעי הטבח ובני משפחותיהם, ראש השב”כ לשעבר עדיין לא רואה בה גוף שמעודד טרור ומעוניין שהיא תשלוט ברצועת עזה. הדגמה חיה לקונספציה העמוקה שהובילה לעיוורון לקראת הטבח בשמחת תורה. הגיעה העת להשיב את מערכת הביטחון של מדינת ישראל לבעלי עינים פקוחות שלא עברו שטיפת מוח פרוגרסיבית”.

מפורום ‘בוחרים בחיים’ של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור נמסר בתגובה לדברי נדב ארגמן: ״אנו מצפים מראש השב״כ הנוכחי להתנער מדבריו של ארגמן שגורמים לאיבוד האמון בארגון.

“מי שלא זיהה את הסכנה בחמאס לא מזהה את הסכנה שברשות הפלסטינית תומכת הטרור ועצוב שהוא ודומיו מנהלים את מערכות הביטחון. מדובר בתפיסה מעוותת הרואה במשלמי כספים לרוצחי ילדינו פרטנר לשלום. ציפינו כי לאחר ה-7.10 אנשים מסוגו של ארגמן יבינו כי בסיס התפיסה שלהם שגוי, אך לצערנו נראה שלא כך הם פני הדברים ועם תפיסה מעוותת כזו נאלץ חלילה לשלם בדם יקירנו״.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות