בשורה לנהגים בני הגיל השלישי: גיל הבדיקות לחידוש רישיון עלה ל-75

בעקבות חתימתה של שרת התחבורה מירי רגב, לא יהיה צורך למלא שאלון ולבקר אצל רופא המשפחה לצורך חידוש הרישיון בגיל 70, כמו גם להזדקק לבדיקות המרב"ד • התיקון התבצע בתמיכת משרד הבריאות וגורמי המקצוע המוסמכים
יוני גרין
כ"ז אדר א' התשפ"ד / 07.03.2024 10:48

שרת התחבורה מירי רגב חתמה אתמול (רביעי) על תיקון תקנה לתקנות התעבורה, כך שהדרישה לעבור בדיקות רפואיות עבור בעל רישיון נהיגה, תחל בשנה שבה מלאו לבעל הרישיון הנהיגה 75 שנה – ולא 70 שנה כמו שקבוע היום.

מה, לא תצטרפו כדי להגן על הבית שלכם? זו הדרך להתנדב עכשיו

בעקבות חתימתה של שרת התחבורה, לא יהיה צורך למלא שאלון ולבקר אצל רופא המשפחה לצורך חידוש הרישיון בגיל 70, כמו גם להזדקק לבדיקות המרב”ד.

התיקון מתבצע בתמיכת משרד הבריאות וגורמי המקצוע המוסמכים במשרד התחבורה.

שרת התחבורה מירי רגב: “שינוי התקנה עליו חתמתי בתמיכת משרד הבריאות, יחסוך את הדרישה הבירוקרטית בה נתקלים הנהגים בני הגיל השלישי בדרך לחידוש הרישיון, מתוך מטרה לשפר ולייעל את השירות ולהקל את ההמתנה הארוכה הנגרמת מהעומסים בתורים לבדיקות”.

מנכ”ל משרד התחבורה משה בן זקן: “בהנחיית השרה רגב, משרד התחבורה הציב בעדיפות עליונה את השירות לאזרחים. שינוי התקנה עליו חתמה השרה, יסייע ויקל על נהגים בני הגיל השלישי בדרך לחידוש רישיון הנהיגה. המהלך זכה לתמיכה והסכמה של כלל הגורמים הרלוונטיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות