‘כח’ על ההסכמים: 68% מבית שמש דורשים ראש עיר חרדי

סיעת 'כח', שרצה עם המועמד שמואל גרינברג כל הדרך, תומכת בהסכמים שנחתמו עם ש"ס וג' - ובטוחה בניצחון: "כובדו כלל ההסכמים שנחתמו. תור הזהב של הכלל-חסידי יוצא לדרך" • "נשלים הפערים לטובת כלל הקהילות שהתפתחותם נעצרה בעקבות מעשי חבלה מצד ראש העיר היוצאת"
אריה ריבקינד
כ"ז אדר א' התשפ"ד / 07.03.2024 10:06

יו”ר סיעת ‘כח’, סגן ראש העיר שמעון גולדברג, הביע הבוקר (חמישי) תמיכה בהתאחדות החרדית סביב מועמדתו של שמואל גרינברג לראשות העיר בית שמש.

מה, לא תצטרפו כדי להגן על הבית שלכם? זו הדרך להתנדב עכשיו

זאת לאחר שהלילה חתמו סיעות ש”ס ואגודת ישראל על הסכם עם דגל’ על תמיכה במועמד שמואל גרינברג – ובכך נסללה דרכו לכס ראש העיר.  לפי ההסכמים, כל הסיעות קיבלו תיקים ותפקידים מכובדים, לשביעות רצונם. סיעת כח תומכת גם היא בהסכמים, לאחר שנשמרו כל הסיכומים שחתמה עם ‘דגל’ עוד לפני פתיחת מערכת הבחירות המקומיות.

גולדברג אמר: “אני מברך את שותפיי מסיעות ש”ס וג’ שהצטרפו לתמיכה במועמד החרדי והיציאה לדרך לקראת קדנציה של אחדות חרדית מקיר לקיר, אני בטוח שכלל המפלגות בעיר יצטרפו ל’אחדות-אחים’ וקואליציה מאוחדת מקיר לקיר, לטובת כל תושבי העיר.

“בהזדמנות זו, אודה למועמד לראשות העיר הרב שמואל גרינברג על שותפות נאמנה ועמידה איתנה לכיבוד ההסכמים לכל אורך הדרך”.

לדבריו, “ההסכמות הערב מבטיחות כי העיר תתנהל בשותפות מלאה לאורך הקדנציה, לרווחתם של התושבים ובעזרת ה’ באחדות ננצח ונצליח להשלים את הפערים לטובת כלל הקהילות והחסידויות שהתפתחותם נעצרה בעקבות מעשי חבלה מצד ראש העיר היוצאת. אנחנו נדאג לכולם, מכל המגזרים וכל שכונות העיר, כפי שהתחייבנו לציבור לכל אורך הדרך”.

הוא הוסיף: “כל תושבי בית שמש החרדים המתינו לרגע האחדות ולתמיכתם של כלל הסיעות החרדיות במועמד החרדי לראשות העיר. כפי שראינו בסבב ראשון, 68% מתושבי בית שמש דורשים ראש עיר חרדי שכפוף לגדולי ישראל.

“תוצאות הבחירות למועצת העיר לא מותירות ספק לגבי החובה של חברי סיעת כח לייצג נאמנה את קהילות הקודש בעיר, ואנו נעשה זאת במסגרת התפקידים החשובים שנכהן בהם בחמש השנים הקרובות. תור הזהב של הציבור הכלל-חסידי יוצא לדרך, ואנו נבטיח את ניהול העיר בשוויון ובכבוד לכל קהילה וקהילה”.

ממטה סיעת ‘כח’ נמסר: “אחדות חרדית והצגת הישגים ושלל של תפקידים וועדות לציבור הוא דבר מבורך אבל כפי שאומר יו”ר הסיעה הרב שמעון גולדברג בכל הזדמנות ‘בבית שמש יש מספיק לכולם ולא על חשבון מישהו אחר’, כך גם בהסכמים שנחתמו היה מספיק תפקידים לכולם וכובדו כלל ההסכמים שנחתמו מול סיעת ‘כח’ בחודש אלול תשפ”ג”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות