וידר לזייברט: תחשוף תכנית ייקור הארנונה למימון ג’ובים

חבר מועצת העיר דורש מחנוך זייברט, ראש העיר הנבחר של בני ברק, לחשוף מיד בפני הציבור את פרטי התכנית להעלאת מחירי הארנונה • "אכן רבים הצביעו עבור העסקנים, אך הפרשנות שלכם כאילו מדובר ב'צ'ק פתוח' מהציבור, להשתולל חמש שנים עם הכסף שלו - היא שגויה לחלוטין"
אריה ריבקינד
כ"ז אדר א' התשפ"ד / 07.03.2024 18:30

שבוע וחצי לאחר הבחירות בבני ברק: חבר מועצת העיר, יעקב וידר, יו”ד סיעת הליכוד, תוקף היום (חמישי) בחריפות את חנוך זייברט, ראש העירייה הנבחר, ודורש ממנו לחשוף מיידית בפני הציבור את פרטי התכנית להעלאת מחירי הארנונה בעיר.

בפנייתו כותב וידר: “מחירי הארנונה בבני ברק הם כבר כעת מהגבוהים ביותר במדינת ישראל – ושלא בצדק. כבר לפני הבחירות נודע לי שבכוונתכם להעלות עוד יותר את מחירי הארנונה, כדי לממן את הסכמי הג’ובים והקומבינות החדשים – ואכן נודע לי כי הודעתם למשרד הפנים על כוונתכם להביא לאישור מועצת העיר את ייקור הארנונה בקרוב”.

וידר מוסיף: “אכן רבים מתושבי העיר הצביעו עבור העסקנים בבחירות, אך הפרשנות שלכם כאילו מדובר ב’צ’ק פתוח’ מהציבור להשתולל במשך חמש שנים עם הכסף שלו – היא שגויה לחלוטין”.

הוא דורש כי מועצת העיר תכונס באופן דחוף לדיון בנושא העלאת מחירי הארנונה וכן “לענות על השאילתה:

1. האם בכוונת העירייה להודיע על ייקור הארנונה בחודשים הקרובים?
2. במידה וכן – האם נבחנו צעדי התייעלות או כל צעד אחר במטרה שלא לעלות שוב את מחירי הארנונה ולא להכביד שוב על התושבים ובעלי העסקים?
3. במידה וכן – אבקש לקבל פירוט בעניין הצעדים שנבחנו”.

לצפייה בגודל מלא – לחצו על התמונה
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות