צה”ל והשב”כ חיסלו את האחראי על ירי הרקטות ממחנות המרכז • צפו

מחבל חמאס שהיה אחראי על שיגור הרקטות ממרחב מחנות המרכז לעבר תל אביב ויישובי עוטף חוסל במבצע משותף של צה"ל ושירות הביטחון הכללי • "לקח חלק מרכזי בהכנות למתקפה הרצחנית, ובמהלך הלחימה קידם ירי עצים מול כוחותינו המתמרנים ברצועה"
חיים טוויל
כ"ו אדר א' התשפ"ד / 06.03.2024 19:59

ביממה האחרונה כוחות צה”ל, בהכוונת אמ”ן ושב”כ, חיסלו את עמאר עטיה דרויש אלעדיני, האחראי על ירי הרקטות מטעם חמאס במרחב מחנות המרכז.

בצבא מציינים, כי “אלעדיני שימש פעיל בחמאס עשרות שנים. במסגרת תפקידו היה אחראי להטמנת רקטות וכן היה אמון על שיגורי רקטות החל ממבצע ‘עופרת יצוקה’ ועד למלחמה הנוכחית”.

בצה”ל הוסיפו,  כי המחבל “לקח חלק מרכזי בהכנות למתקפה הרצחנית ב-7.10 ובמהלך הלחימה קידם ירי עצים מול כוחותינו המתמרנים ברצועה והוביל במקביל שיגורי רקטות לעבר תל אביב ויישובי עוטף נוספים”.

בנוסף, כחלק מתקיפות משותפות של חיל האוויר ומרכז האש של פיקוד הדרום, הותקפו בימים האחרונים שורת מטרות של ארגון הטרור חמאס והג’יאהד האיסלאמי בצפון הרצועה במרחב ג’באליה בתגובה לשיגורים האחרונים לעבר ישובי העוטף ושדרות בפרט.

בין המטרות שהותקפו, דירות מסתור אשר בהן התבצרו מחבלים רבים ובהן אוחסנו אמצעי לחימה, מחסני אמל”ח נוספים, בורות שיגור ופירים במרחב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות