בית נאמן בישראל, כפול 10: חתונת הלוחמים שריגשה מדינה שלמה

בהאנגר 11 בנמל תל אביב, עמדו אמש תחת החופה 10 זוגות שנאלצו לדחות את מועד החתונה בעקבות המלחמה • החתנים - לוחמים שפעלו בחודשים האחרונים מול האויב החמאסי בלב עזה • "התשובה היהודית שלנו: עוד בית יהודי ועוד בית יהודי"
אבי כץ
כ"ו אדר א' התשפ"ד / 06.03.2024 16:53

בהאנגר 11 בנמל תל אביב עמדו אמש (שלישי) תחת החופה 10 זוגות שנאלצו לדחות את מועד החתונה, בעקבות המלחמה.

מה, לא תצטרפו כדי להגן על הבית שלכם? זו הדרך להתנדב עכשיו

החתנים הם כולם לוחמים שפעלו בחודשים האחרונים מול האוייב החמאסי בלב עזה. במסגרת יוזמה של שליח חב”ד בסביון הרב שמואל ביסטריצקי, נערכה אמש חתונת הענק במעמד מרגש ומיוחד.

לאורך השבועות האחרונים ליוו הרב ביסטריצקי ורעייתו את החתנים והכלות, בסדרת פגישות, תפילות ושיעורי תורה.

השיא היה בתחילת השבוע, כשהחתנים נשאו תפילה משותפת בכותל המערבי. שם, מול שריד בית מקדשנו, נשא בפניהם דברים נרגשים הרב הראשי הגר”ד לאו, שדיבר על מהותו הפנימי-יהודי של יום הנישואין.

הכלות השתתפו בערב מושקע של הפרשת חלה עם הרבנית רבקה ביסטריצקי ונשאו תפילה משותפת שיזכו להקים בית נאמן בישראל.

את החופה ליוו עשרה רבנים ושלוחי חב”ד מכל רחבי הארץ, שקידשו את החתנים והכלות, כשהקהל הגדול נרגש מהמעמד ההיסטורי שטרם היה כמותו בישראל.

היה זה קידוש השם, כשאלפי בני המשפחות השתתפו במעמד על טהרת הקודש שאורגן בקפידה. בעת החופות, הושמע הניגון המרטיט ארבע בבות, אותו חיבר  בעל התניא.

במהלך החופה נשא דברי חיזוק וברכה שליח חב”ד בתל אביב הרב יוסף שמואל גרליצקי, ובברכת הכהנים כובד הרב אלעד כהן, משלוחי חב”ד בכפר סבא.

לאורך הערב הנעימו אומני ישראל בשירי אמונה ומסורת ושימחו את החתנים והכלות.

“האויב רצה להרוס ולפרק – אבל אנחנו כאן, הערב, נותנים את התשובה היהודית שלנו: עוד בית יהודי ועוד בית יהודי”, אמר הרב ביסטריצקי בהתרגשות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות