הצלחה היסטורית ל’מאמינים בראשון’: המפלגה הגדולה של הציבור הדתי בראשל”צ

'מאמינים בראשון' הכפילה את כוחה מ-3,657 קולות לכ-7,000 קולות • הסיעה חתמה ראשונה על הסכם קואליציוני עם ראש העיר, במסגרתו יו"ר הסיעה שמואל ג'מיל יכהן כסגן ראש העיר בשכר וחברי הסיעה יחזיקו בתיקי הליבה של הציבור הדתי
אריה ריבקינד
כ"ו אדר א' התשפ"ד / 06.03.2024 12:55

הצלחה היסטורית וסוחפת לסיעת ‘מאמינים בראשון’, בראשות שמואל ג’מיל ונועם חדד, שהתמודדה למועצת העיר ראשל”צ.

מה, לא תצטרפו כדי להגן על הבית שלכם? זו הדרך להתנדב עכשיו

הסיעה זכתה בכ-7,000 קולות והינה המפלגה הגדולה של הציבור הדתי בעיר. הסיעה זכתה לברכתם של גדולי ישראל, לצד רבני העיר, רבני הקהילות, גבאי בתי כנסת, הציבור החרדי, הדתי והמסורתי, ותנועת חב”ד בעיר.

ב’מאמינים בראשון’ מציינים, כי המפלגה הכפילה את כוחה מ-3,657 קולות לכ-7,000 קולות וזוקפים את ההצלחה, בראש ובראשונה, לברכתם של גדולי ישראל והרבנים.

הסיעה חתמה ראשונה על הסכם קואליציוני עם ראש העיר רז קינסטליך, במסגרתו יו”ר הסיעה שמואל ג’מיל יכהן כסגן ראש העיר בשכר וחברי הסיעה שמואל ג’מיל ונועם חדד יחזיקו בתיקי הליבה של הציבור הדתי בעיר: חינוך ותרבות חרדי וממלכתי דתי, שירותי דת ותרבות יהודית, נכסים והקצאות, ועוד.

רוח גבית להצלחה הסוחפת: שרים וחברי כנסת

רוח גבית להצלחה ההיסטורית והסוחפת נתנו גם שרים וח”כים של הציונות הדתית, שהגיעו לעיר כאורחיו של יו”ר הציונות הדתית וחבר מועצת העיר נועם חדד. שר האוצר ח”כ בצלאל סמוטריץ’, שהגיע ביום הבחירות לעיר, חזר על מחויבותו לעמוד לימין נועם חדד ב”שיפור ודיוק החינוך הדתי בעיר, לשדרג את המקיף ולקדם את כניסת רשת אמי”ת לעיר מתוך מחויבות לחינוך הדתי”.

דברים דומים השמיע יו”ר ועדת החוקה של הכנסת, ח”כ שמחה רוטמן, שביקר אף הוא ביום הבחירות במוקד הטלפוני.

לפני הבחירות הגיעו לעיר גם שר העלייה והקליטה ח”כ אופיר סופר, שקיים פגישת עבודה מקצועית עם נציגי סיעת ‘מאמינים בראשון’ משה דוקר, נציג העולים החדשים מחבר העמים, ונתנאל יוסף נציג הקהילה האתיופית – והבטיח לפעול יחד לשיפור חייהם של העולים החדשים בעיר ראשון לציון. גם  ח”כ מיכל וולדיגר התחייבה לסייע בכל נושא שיידרש.

לצד עמידתה של מפלגת הציונות הדתית מאחורי ‘מאמינים בראשון’, התייצבה גם סיעת דגל התורה בראשות יו”ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני, באמצעות יו”ר דגל התורה בעיר הרב שרגא אלפר ומועמדו ברשימה הרב דני קליך, שהשתתף לצידו של סגן שר התחבורה אורי מקלב מדגל התורה באירועי סיעת ‘מאמינים בראשון’ –  ויחד גייסו קולות רבים לסיעה, תוך שהם מבטיחים להמשיך ולסייע.

תרומה נוספת התקבלה מסיעת אגודת ישראל, באמצעות מזכ”ל המפלגה חנוך זייברט, שנרתם אף הוא לסייע יחד עם שר הבינוי והשיכון ויו”ר אגודת ישראל יצחק גולדקנופף.

תרומה משמעותית להצלחה ההיסטורית והסוחפת הביאו גם חברי הסיעה למועצת העיר: יו”ר דגל התורה בעיר הרב שרגא אלפר, עו”ד רמי חדד יו”ר הנהלת בית הכנסת ‘אחדות ראשונים’, מזכ”ל המועצה הדתית דוד גבאי, משה דוקר נציג העולים החדשים מחבר העמים, נתנאל יוסף נציג הקהילה האתיופית וחברי סיעתו של חדד שי חזקיה ואמיר פז שהיו חלק מרכזי בסחיפת הציבור הדתי לאומי בקמפיין ובכלל.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות