עו”ד נתי רום נעצר במשטרה כשבא לסייע לעצורים: “חציית קו אדום”

עו"ד נתי רום מחוננו נעצר בתחנת המשטרה בנתיבות, לאחר שהגיע להעניק ייעוץ משפטי למוחים מכרם שלום, אשר הובאו לתחנה • נעצר לאחר שדרש לתת לעצורים את מלוא זכויותיהם  • עו"ד עדי קידר מחוננו: "מעשה חמור ומי שצריך לשלם את המחיר ישלם"
חיים טוויל
כ"ה אדר א' התשפ"ד / 05.03.2024 14:44

עו”ד נתי רום מחוננו נעצר בצהרים (שלישי) בתחנת המשטרה בנתיבות, לאחר שהגיע למקום להעניק ייעוץ משפטי למוחים אשר ניסו לחסום את משאיות הסיוע לעזה במעבר כרם שלום – והובאו לתחנה.

עו”ד רום המתין בכניסה לתחנת המשטרה ושוחח עם השוטרים. השוטרים ביקשו מרום לעזוב את התחנה.

לאחר שרום מחה בפני השוטרים על הפגיעה בזכויות העצורים ודרש שיינתן להם לראות עו”ד, הודיעו לו כי הוא מעוכב ולאחר מכן עצרו אותו בניגוד לחוק, לקחו ממנו את הטלפון והשליכו אותו לתא מעצר.

עו”ד עדי קידר מחוננו מסייע לעו”ד רום.

עו”ד קידר: “מדובר בחציית קו אדום, מעצר של עו”ד שכל כולו אינו חוקי אשר יוביל לתביעה אזרחית חמורה ואישית כנגד השוטרים אשר ביצעו את המעצר. המעצר מצטרף לאכיפה הלא שיוונית כלפי המחאה הצודקת בכרם שלום. די להיזכר בכל ההפגנות בקפלו והאופן בו התייחסה המשטרה בכפפות של משי אל המפגינים שם לעומת המקרה הזה. מדובר במעשה חמור ומי שצריך לשלם את המחיר ישלם”.

בתוך כך, כ-70 מפגינים שהגיעו לחסום את הסיוע הומניטרי לעזה פונו על ידי המשטרה ממעבר כרם שלום. הם הועלו לטיוליות בידי השוטרים ונלקחו לנתיבות. עו”ד נתי רום מארגון חוננו סייע ל-10 מפגינים אשר עוכבו לתחנת המשטרה לחקירה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות