טעימה מתרחיש האימים? הודעות הוואטסאפ של עובדי חברת חשמל אחרי הירי

מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר התייחס להפסקות החשמל בצפון - שנגרמו בעקבות ירי מלבנון • "עובדי חברת חשמל לא יושבים במשרדים, הם חייבים להיות בשטח. הם לוקחים על עצמם סיכון לא מבוטל" • "לא תמיד אנחנו יכולים להגיע עם הכלים הנדרשים כדי לתקן את הפגיעות בשטח"
חרדים 10
כ"ה אדר א' התשפ"ד / 05.03.2024 10:21

מנכ”ל חברת החשמל מאיר שפיגלר התייחס הבוקר (שלישי) להפסקות החשמל בצפון – שנגרמו כתוצאה מירי רקטות מלבנון אמש.

שפיגלר הקריא בתוכנית ‘קלמן ליברמן’ ברשת ב, הודעות של עובדי החברה בשטח – שנשלחו בקבוצת הוואטסאפ: “התכתובות מייצגות את מה שעובר על כל עובדי החברה יום יום, בוודאי בלילות, כדי לדאוג שהחשמל יוחזר מהר ככל הניתן.

“לא תמיד אנחנו יכולים להגיע עם הכלים הנדרשים כדי לתקן את הפגיעות בשטח”, אמר שפיגלר. “לא תמיד אנחנו מחזירים את החשמל מבחינת הרשת, לפעמים עושים את זה באמצעות חלופות ורק ביום שלאחר מכן מחזירים את הרשת לפעולה מלאה. אנחנו מתאמים עם כל הגורמים הרלוונטיים, כדי למזער את הפגיעות בחשמל. אנחנו גם רוצים להחזיר את העובדים בריאים לבתיהם.

“עובדי חברת חשמל לא יושבים במשרדים, הם חייבים להיות בשטח. העובדים הם האנשים שנמצאים בשטח ואם השטח רווי מטחים של טילים שעלולים לפגוע באנשים שנמצאים שם, הם לוקחים על עצמם סיכון לא מבוטל, אבל הם לא חושבים פעמיים. אנחנו נוקטים בפעולות מקדמיות כדי למזער את הצורך להגיע לשטח”.

הילה יעקב, תושבת הצפון שפונתה מביתה וחזרה לאזור מגוריה, סיפרה בתוכנית ‘קלמן ליברמן’ ברשת ב: “היו יירוטים שעברו מעלינו, את הטילים לנהריה שמענו כאילו זה היה אצלנו במרפסת. אתמול התחילו אזעקות, היה מטח שהתרחב מהר ואז קפץ החשמל והתחלנו לשמוע את הבומים. הילדים נכנסו להיסטריה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות