לראשונה בקולו: המועמד שמואל גרינברג מגיב לקמפיין השקרי • האזינו

המועמד המוביל בבית שמש מספר על פעולותיו למען המוסדות והבנות מהקהילות הספרדיות: "עבדתי רבות למען שילוב הבנות בסמינרים. בירושלים אף יזמתי והקמתי סמינר נחשב לציבור הספרדי" • "אני תקווה שראשי סיעת ש"ס יהיו שותפים מלאים לניהול ולעשייה"
חרדים 10
כ"ד אדר א' התשפ"ד / 04.03.2024 16:34

לראשונה בקולו: המועמד המוביל לראשות העיר, שמואל גרינברג, מגיב לקמפיין השקרי על פעולותיו למען המוסדות והבנות מהקהילות הספרדיות.

“במהלך השנים, עבדתי רבות למען שילוב הבנות בסמינרים, הן כסגן ראש העיר בעיריית בית שמש, ובוודאי כמנהל אגף החינוך החרדי בעיריית ירושלים, שם פעלתי בשקיפות ובשיוויון יחד עם ראש העיר משה ליאון וסגן ראש העיר צביקה כהן – ואף יזמתי והקמתי סמינר נחשב לציבור הספרדי.

“ברור שכך גם אנהג כראש העיר בית שמש, כשאני תקווה שראשי סיעת ש”ס יהיו שותפים מלאים לניהול ולעשייה גם בתחום הזה. אני קורא לעליזה בלוך וליועציה, לנהל מערכת בחירות מכובדת, בית שמש ראויה לניהול מקצועי שקוף וענייני. בלי פלגנות ופוליטיקה קטנה. אפשר וצריך אחרת!”

את דבריו סיים: “ביום ראשון נוכיח שאפשר אחרת! ונוביל את העיר באחדות מלאה בין כלל החוגים והעדות. אני אלחם נגד כל קיפוח באשר הוא ונצעיד את העיר קדימה בחינוך ובכל התחומים החשובים”.

לפי התוצאות הסופיות, בסיבוב הראשון שמוליק גרינברג מ’דגל’ קיבל 19,965 מקולות הבוחרים, ראש העיר עליזה בלוך במקום השני עם 18,909 קולות, ומשה אבוטבול משס במקום השלישי עם 17,958 מקולות המצביעים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות