ליברמן מזנק בסקרים ושינה כיוון: ‘הממשלה נכשלה. צריך ללכת לעם’

יו"ר ישראל ביתנו קורא לפיזור הכנסת והליכה לבחירות - זאת אחרי חודשים בהם היה הקול הבולט באופוזיציה נגד הצעד • "בחירות זו מתנה לעם ישראל, להיפרד מנתניהו. הממשלה הגיעה למיצוי"
אריה ריבקינד
כ"ג אדר א' התשפ"ד / 03.03.2024 13:47

בגלל הזינוק בסקרים? יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, קרא היום (ראשון) לפיזור הכנסת ולהליכה לבחירות, זאת אחרי חודשים שבהם היה הקול הבולט באופוזיציה כנגד הליכה לבחירות, ואף נמנע מלתמוך בהצעות אי אמון של האופוזיציה.

בריאיון לגלי צה”ל, אמר ליברמן: “הממשלה הגיעה למיצוי. אני מצפה מבני גנץ והמחנה הממלכתי להודיע שהממשלה הזאת סיימה. צריך לחזור לבוחר”.

כשנשאל מדוע שינה את עמדתו הקודמת שזה לא הזמן לבחירות – ענה: “נתנו קרדיט לממשלה חמישה חודשים. זהו”.

“בחירות זו מתנה לעם ישראל. להיפרד מנתניהו”, אמר ליברמן והוסיף: “אחרי השבוע האחרון – הממשלה הגיעה למיצוי. היא לא מסוגלת להוביל את עם ישראל כששלושה מחבריה לא מסוגלים להתייצב עם מסר אחד – זה סוף דרכה”.

נזכיר, כי לפני כחודשיים אמר ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו כי הוא מתנגד לבחירות בעת מלחמה: “בחירות זה מהלך פוליטי וזה לא הזמן כרגע למהלכים פוליטיים ובטח שלא הזמן למלחמות היהודים.

“איך בדיוק נעשה כרגע בחירות כשיש 200 אלף פליטים בארצם ומילואימניקים בעזה ובגבול הצפון. מה יביאו קלפי לח׳אן יונס? מי בדיוק ייסע לשם לספור את הפתקים או לאסוף אותם? ואיך יצביעו אנשים במטולה, בקרית שמונה ובשדרות?”

יצוין, כי בסקר מנדטים שבוצע על ידי ‘דיירקט פולס’ ושודר אמש בערוץ 14, מפלגתו של אביגדור ליברמן נוסקת ומתייצבת על משבצת המפלגה השלישית בגודלה בישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות