מפקד אוגדה 98: ‘הארכי מחבלים – כמו עכברים במחילות חאן יונס’

תת אלוף דן גולדפוס דיבר עם לוחמיו לקראת יציאת חטיבת הצנחנים מרצועת עזה: "אני גאה בכם, אתם לוחמים אדירים. עוד לא סיימנו את המלחמה ואת חובתינו, אנחנו ממשיכים לפרק את החמאס. כל יום מוודאים שיום כמו 7 באוקטובר לא יחזור על עצמו"
חיים טוויל
כ' אדר א' התשפ"ד / 29.02.2024 15:00

תת אלוף דן גולדפוס, מפקד אוגדה 98, שוחח עם לוחמיו ביציאת הצנחנים מרצועת עזה – בתום 3 חודשי לחימה בחאן יונס.

“חטיבת הצנחנים, היו גאים על ההישגים הרבים שהשגתם, ניצחתם בכל, אני גאה בכם, אתם לוחמים אדירים”, אמר. “עוד לא סיימנו את המלחמה ואת חובתינו, אנחנו ממשיכים לפרק את החמאס, להשמיד את המערכות שלו בעל ובתת קרקע, להלום בו ולנצחו.

“אך המשימה לא תמה, ועלינו להחזיר הביתה את החטופים כולם-כולם, חיים ואילו שאינם, בין אם באופן עקיף ובין אם באופן ישיר. עלינו להרוג או לשבות את הארכי מחבלים שעוד נמצאים כמו עכברים במחילות בחאן יונס.

“אנו נמשיך לעבוד קשה, בעקשנות ובנחישות על מנת לעמוד במשימה ולהתכונן להמשך המשימות צפונה או דרומה ונבוא מדויקים ומוכנים. לאויבנו אני אומר – יש לנו סבלנות ונחישות ונגיע לכל מקום בו תתחבאו. אין לכם לאן לברוח”.

הוא הוסיף: “לכל אלה שבבית, שרוצים לדעת על הפעולה שלנו בחאן יונס – כל יום נלחמים, כל יום מעמיקים את ההישג, כל יום מוודאים שיום כמו השבעה באוקטובר לא יחזור על עצמו. כל יום יוצאים לוחמים מחטיבות שונות למשימות בנחישות, בעוז רוח וברעות שאין כדוגמתה, יוצאים להילחם ולעקור את הרוע. אלו הם הלוחמים, זה הוא הדור.

“זהו הזמן שלנו לעמוד על המשמר ולא לוותר, לא לוותר לאף לחץ. להיות נאמנים לדרכם של לוחמים ולנצח. כדברי בן גוריון – הרי שאם נכפתה עלינו המלחמה הנוראה הזו, ראוי שננצח בה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות